DENEDİĞİM ÜRÜNLER

15 Ağustos 2014 Cuma

Okudum : Her Yönüyle Kedi Bakımı

Merhaba
Sizlere kediler ile ilgili beğendiğim bir kitabı daha tavsiye etmek istiyorum. Kitabın isminden de anlaşılacağı üzere konusu her yönüyle kedi bakımı. Ama öyle böyle değil gerçekten her yönüyle.

Yani kedilerin iskelet yapılarından dolaşım sistemlerine, hastalıklarından nasıl ilk yardım yapılacağına, beslenmesine, kedi psikolojisinden, eğitiminden tutun alınacak kedinin seçimine kadar yok yok içinde, tam bir başucu kitabı. Kedi isimlerine yönelik öneriler ve en sonunda Türkiye'de yer alan barınakların ve hayvan koruma vakıflarının adresleri bile var  :)

Evinde kedisi olup ta bu kitabı okumuş olanlar tabiki kitabın değerini daha iyi takdir eder ama ben sokak kedileri ile yaşadığım etkileşimler de dahi kitaptan oldukça faydalandım. Fiyatı da gayet uygun, D&R online sitesinde 15 TL, sayfa sayısı ise oldukça kalın yaklaşık 270 sayfa , yazarı : Steve Duno .

Sevgiler,





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Sayfalar