DENEDİĞİM ÜRÜNLER

31 Mayıs 2016 Salı

Instagram ve Snapchatteyiz

Merhabaaa,

Umarım görüşmeyeli herkesin keyfi yerindedir. Şu son bir kaç günde hava birden ısınıverdi, işe gitmek zor gelmeye başlar oldu. Bu hafta cuma günü sorumlu olduğum bir etkinlik sebebi ile de olağanüstü bir iş yoğunluğum var. Yine de ufak bir nefes alıp bir post gireyim dedim.

Bundan sonra instagram ve snapchatte biraz daha aktif olmaya Beti ile ilgili verdiğim mamaları, vitaminleri, triplerini, hallerini oradan paylaşmaya karar verdim. Sanırım böyle çok daha pratik olacak.

Miskincim henüz hayattayken instagram hesabımı onun adına almıştım. Instagram kullanıcı adım kedi_beti . Snapchatteki ismim ise kedibeti. Bu iki hesaptan bizi takip edebilirsiniz.

Önümüzdeki hafta ufak bir operasyon geçireceğim için bir hafta evde olacağım, yazı yazmak için umuyorumki çoook vaktim olacak arayı artık o zaman kapatırım..

Sevgiler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Sayfalar