DENEDİĞİM ÜRÜNLER

1 Ekim 2014 Çarşamba

Enerji Bombası Bu Oğlan

Daha önce de bahsettiğim üzere ufaklığı bizim uyku düzenimize alıştırmak için işten geldikten itibaren bir güzel yoruyoruz. Hem ben oynuyorum hem eşim oynuyor öyle ki bazen yorgun düşüyoruz oynatmaktan. Ama oynatmalarımız tabiki boşa gitmiyor. Bizle birlikte oda uykuya dalıyor. Geceleri hiç mıyavlama duymuyoruz. Sabah kalktığımızda da salonda her şey yerli yerinde duruyor.

Hoşuma gidiyor bu enerji bombası halleri ama bazende bunaltıyor çünkü biraz dinlenmek isteyip durduğumda başlıyor ısırma atakları. Yaş aldıkça sakinleşir herhalde diye umuyorum.

Oyun için hem bir takım hazır oyuncaklar aldım hemde evde kendim yaptığım oyuncaklar var onları kullanıyoruz. Mesela aşağıda göreceğiniz cetvel ucuna bağlanmış ve düğüm atılmış kurdele açık ara en favori oyuncağı. Çıldırıyor bu kurdeleye, henüz bunun yerini alacak bir oyuncak çıkmadı.

Bu enerji bombası halleri çok tatlı ama aynı odada olduğumuzda sürekli ilgi bekliyor olması biraz yoruyor insanı :)) Çünkü oyun bulamayınca bu sefer ellerime ve bacaklarıma sarıyor ve ısırmaları biraz can acıtmaya başladı. Öyle olunca mecburen hemen kurdeleyi ortaya çıkarıp oynatmaya devam ediyorum. Evde geçirilen sakin zamanlardan sonra ister istemez insanın evdeki düzeni değişiyor sakinliği özlüyorsunuz ama bir yandan da kucağıma çöreklenip huzurlu bir uykuya daldığında ondan artık vazgeçemeyeceğinizi düşünüyorsunuz. Bu güne kadar çok kitap okudum çok araştırma yaptım ancak gerçekten birebir beslemek çok farklıymış ve her kedi ile yaşanacak deneyimde kesinlikle farklı. Bakalım ilerleyen günlerde bizi neler bekliyor olacak. ..Zamanla durulacak değil mi ? :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Sayfalar