DENEDİĞİM ÜRÜNLER

22 Ekim 2014 Çarşamba

Yavru Kedi Maması : Royal Canin Baby 34





İnternette uzun araştırmalar ve okumalar sonucu Miskin için daha Miskin'i almadan doğru mamanın Royal Canin Baby 34 olduğuna karar vermiştim.Öncelikle hem ekonomik olduğu için hemde henüz kedimi edinmediğim için 400+400 grlık ekopaketini sipariş verdim.Böylece ben Miskin'i bulup eve getirdiğimde maması hazırdı. Ayıla bayıl iştahla hüpletti mamayı. Bu arada ilk muayenesinde de veterinere danışmıştım oda en iyi mamalardan birini almışsın demişti.İlk paket bitince sonra iki paket daha yine 400+400 gr promosyon paketlerden aldım çünkü kglık fiyatına göre daha uyguna geliyor, size de aynı şekilde yapmanızı öneririm. Bugün Miskincik bize geleli yaklaşık 25 gün oldu ve 800 gr lık 3 paket mamayı bitirdi. Bu arada Baby 34 1-4 aylık kediler için özel formüle edilmiş.

Normalden biraz fazla mama yiyor ve tombişledi :) ama veteriner 6 aylığa kadar rahatça besleyin 6 aylıktan sonra kilo kontrolüne başlarız dedi. Bende o yüzden ne kadar yerse o kadar koyuyorum tabağına, yesinde büyüsün minnoşum.

Mamanın içeriğine gelince;

Kurutulmuş kümes hayvanları eti, hayvansal yağlar, pirinç, bitkisel protein izolatı*, mısır unu, hidrolize hayvansal proteinler, bitkisel lifler, mayalar, pancar pulpu, L-lizin, soya yağı, balık yağı, mineraller, frukto-oligo-sakkaritler, yumurta tozu, maya özütü (manno-oligo-sakkarit kaynağı), DL-metionin, taurin, kadife çiçeği özütü (lutein kaynağı), L-karnitin *L.I.P.: Çok yüksek asimilasyon özelliği nedeniyle seçilmiş protein.

Özellikle kedilibirhayat.com'un yazarı Meltem Hanım'ın sağlıklı mama nasıl olur yazısında geçen kriterlere göre değerlendirecek olursak bence yeterince sağlıklı bir mama.Mısır unu ve pancar pulpu pek gerekli gözükmüyor ama ciddi bir ahkam kesecek kadar da ne işe yaradıklarını araştırmadım açıkçası.

Taneleri de minicik, kediciklerin ufak ağızlarına göre. Son iki paket 800 grlık mamam kaldı. Onlarda bitince 4 aylık ve üzeri kediler için olan Royal Canin Baby 36 4 kg 'lık paketten aldım ona başlayacağız. Malesef onun 400gr+400 grlık versiyonunu bulamadım ekonomik olması için 4 kglık aldım. 10kg lık alırsanız daha da uyguna geliyor,ancak ben o pakette bittikten sonra mamayı değiştirmeyi Miskinciği yeni lezzetler ile tanıştırmayı düşünüyorum..

Sevgiler,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Sayfalar