DENEDİĞİM ÜRÜNLER

27 Mart 2016 Pazar

Hikayenizi Benimle Paylaşın

Merhaba,

Yaz geliyor ama biz karanlık ve zor günler yaşamaya devam ediyoruz ülke olarak. Her patlamadan sonra bugün de ölmedik şanslıyız diyoruz. Hayatını kaybeden masumların arkasından ağlıyoruz, annelerin, yakınlarının acılarını hissediyoruz, elimizden başka bir şey gelmiyor malesef...

Neyse konuyu dağıttım topluyorum...

Eğer burada hikayesini paylaşmak isteyen kedi, köpek dostları var ise bloğumun herkese açık olduğunu bildirmek isterim. İster kaybettiğiniz meleklerin hatırası, ister hastalıktan kurtardığınız canların hikayesini kedimibeklerken@gmail.com  adresine gönderirseniz bloğumda yayınlayabilirim.

Keşke ben hikayemde mutlu sona ulaşmış olsaydım da size bir ışık tutabilseydim, bir tedavi bulsaydık ama malesef olmadı. Belki sizlerin arasında zorlu hastalıkların üstesinden gelenler vardır (Yorumlarda bazen iyileşen kediler olduğunu okuyorum ve çok mutlu oluyorum).  Yada yanlış teşhisler ile karşılaşanlar ve bu konuda tavsiyesi olan kişiler olabilir . İnanın bu bilgiler çok kıymetli, paylaşmak lazım ki herkes öğrensin aynı hatalara düşmesin.

Daha aydınlık günlerin gelmesi umuduyla, sevgiler..

M








2 yorum:

  1. merhaba kedimin fip olduğunu öğrendiğimden beri yazdıklarınızı okuyorum. bizim bebeğimiz henüz 2,5 aylık. annesinden dolayı fipli olabiliceğini düşünüyoruz. çok fazla sıvı birikmesi var karnında. elimizden gelen her şeyi yapıyoruz. 16 gün oldu ve her saniyemiz onunla. bağışklığını güçlendirebilmek için her yolu deniyoruz. umarım bu lanet hastalığı yenecek ve buraya herkese umut olabilicek yorumlar ekleyebileceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba , daha çok küçükmüş kediciğiniz :(, nasıl oldu ?

      Sil

Popüler Yayınlar

Sayfalar