DENEDİĞİM ÜRÜNLER

11 Nisan 2016 Pazartesi

1 Yıl Sonra Yeniden

Miskin'i kaybedeli neredeyse 1 yıl oldu. İtiraf edeyim zaman bile acısını hafifletmede çok başarılı olmadı. Çok isteyerek sahiplenirken bile bu kadar çok seveceğimi, yokluğunun beni bu kadar üzeceğini düşünmemiştim. Hayatta hiç bir şeyin garanti olmadığını her an her şeyin değişebileceğini acı bir şekilde hatırlattı bana. Biraz da hastalığın kötü bir seyri olması da hem onu hem bizi çok yıprattı. Son bir senede biraz daha soğudu acımız ama hala sızlıyor içim.

Amerika konusu malesef olmadı, ufak bir aksilik çıktı ama çok üzüldüğümü de söyleyemeyeceğim. Aman ne yapalım dedim ben de ertelediğim her şeyi yaparım canıma minnet :). Ve kararı verdik yeni bir kedicik sahipleniyoruz...

 Veterinerimiz aracılığı ile evde doğmuş çok tatlı dört yavruyu görmeye gittik. Ben iki diye tuttursam da eşimi ikna edemediğim için aralarından grili beyazlı  bir yavruyu sahipleniyoruz, tam delişmen bir tipe benziyor. Cin gibi gözleri var, insan annesinin dediğine göre çok zekiymiş ve planlı hareket ediyormuş :).

Tam sütten kesilsin diye 10 gün sonra almaya karar verdik. Bu perşembe veterinere almaya gideceğiz. Bu arada bu sefer kızımız olacak. Bugün gerekli malzeme, oyuncak alışverişlerini yaptım. O gelmeden her şeyi hazır olsun istiyorum. Eşim bir süredir evden çalışıyor. Yani kedicik evde yalnız kalmayacak birbirlerine göz kulak olacaklar bu sebeple içim daha rahat. Malesef kısa bir süredir sağlık sorunları yaşıyoruz ve morale bu dönemde hiç olmadığı kadar ihtiyacımız var. Umarım minnoş şansı ile gelir...

İşte bende son gelişmeler böyle, güzel  haberlerle tekrar görüşmek üzere kendinize iyi bakın gelişmeleri paylaşmaya çalışacağım.

Sevgiler,

M

6 yorum:

  1. Çok sevindim kararınıza. Ama keşke senin dediğin gibi 2 yavru alsaydınız. Ben çok pişman oldum en baştan 2 kedi almadığıma. Hem kedi için hem bizim için çok daha iyi olurdu iki kedi. Gelişmeleri merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala şansımı deniyorum iki kedi konusunda ama nafile laf anlatamıyorum bizim keçiye ..

      Sil
  2. Size şans getirsin:) ben blog u yeni buldum.. yazılarınızı keşke cok önceden görmüş olsaydım. bu arada 4 yasında ki kedimin yanına bir kedi geldi fakat cok kavga ediyorlar. eger 2. kediyi alma ihtimaliniz varsa bence acele edin:=) buyuduklerınde kabullenmeleri cok daha zor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet haklısınız bence de büyüdükçe sıkıntı olabilir, kolay gelsin size alışırlar umarım bir an önce, bir de bakmışsınız sarıla sarıla uyumalar başlamış :))

      Sil
  3. oleeeeeeey işte yeni bir başlangıç ne kadar mutlu oldum anlatamam:))allah bu sefer tamamına erdirsin mürüvvetimi olur artık istediği üniversiteye mi girer bilmem:):)sağlıkla uzuuuuun yıllar aile olun inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim bir mukabelemi derler, ayni guzel dilekleri bende sizin icin diliyorum

      Sil

Popüler Yayınlar

Sayfalar