DENEDİĞİM ÜRÜNLER

8 Ekim 2016 Cumartesi

FİP Hakkında Türkçe Facebook Grubu Varmış

Merhaba,

Önceki yazılarımda fip'le mücadele ederken  oldukça faydalandığım ve üyelerinden yardım aldığım "Fipfighters" isimli yabancı facebook grubundan bahsetmiştim. Bu grubun bir bağlantısı olarak üyeleri türk olan bir faceboook sayfası kurulduğunu öğrendim Patigünlüğüm'nden . Buraya tıklayarak gruba ulaşabilirsiniz. Yada facebook arama çubuğuna Fip'li Kediler yazarsanız çıkıyor.

İnsanın bu dönemde yalnız olmadığını hissetmesi, birlikte mücadele verdiği insanlar ile iletişimde olması çok faydalı oluyor...

Bugün yine Miskin'i düşündüm bir sebepten, yine içim ezildi... Bir şeyleri yanlış  yaptım, iyi baktığımı sandım ama bakamadım diye düşünmekten kendimi alamıyorum. O kadar sağlıklı görünen bir kedi nasıl oldu da o hale geldi..İşten sonra her akşamüstü veterinere gidip kucaklardım onu..O kadar acı içinde yine de gıkı çıkmazdı hiç bir şeye...Ah Miskintoş ah..keşke zamansız bırakıp gitmeseydin bizi..

Herkese sağlıklı günler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Sayfalar