DENEDİĞİM ÜRÜNLER

27 Kasım 2016 Pazar

Artık YouTube Kanalımız da Var

Yeniden Merhaba,

İşlerim sebebi ile buraya vakit ayıramasamda yazmayı, bir şeyler araştırıp sizlerle paylaşmayı çok özledim. Sanırım bu özlemimi video çekerek youtube aracılığı ile daha kolay gidereceğimi düşünüyorum. Bu sebeple Kedi Beti ve bizim hayatımızı paylaşacağımız bir youtube kanalı açmaya karar verdim.

Kanal adımız: kedi beti

Bu kanalda ağırlıklı olarak Beti hakkında paylaşımlar yapacağım ve buraya uzun uzun yazmaya üşendiğim şeyleri paylaşacağım, umarım. Umarım diyorum çünkü bir heves başlayıp sonra bırakabilirimde :)) Bilmiyorum hep beraber göreceğiz..

Bu arada son durumlardan biraz bahsedeyim. Yaklaşık bir ay kadar önce Beti'yi kısırlaştırmaya karar vermiştik. Aslında 1 yaşını geçmesini beklemeyi planlıyorduk ancak kızgınlık dönemini çok sık ve ağır bir şekilde geçiriyor. Her yere çiş yapmaya başladı ve sürekli huzursuz,mutsuz. Veterinerimizle de durumu konuştuğumuzda bu şekilde bekletirsek bu defa kızgınlık döneminde girdiği stresin bağışıklığını olumsuz etkileyeceğini söyledi. Biz de bunun üzerine gerekli kan testlerini yaptırmaya ve sonrada ameliyatını yaptırmaya karar verdik. İlaveten corona virüsü için de test ettirdik...

Malesef çıkan sonuç pozitifti. Biz test ettirmeden önce zaten sulandırılmış bir şekilde virbagen omegayı günlük belli bir doz ağız yolundan  veriyorduk, iyikide veriyormuşuz. Sonuç bizi üzse de ameliyat ettirme kararımız değişmedi.

Aslında bir ay kadar önce ameliyat olacaktı fakat bazı beklenmeyen gelişmeler sebebi ile hala olmadı. Hikayenin devamını en kısa sürede youtube' dan paylaşacağım. Benzer durumları yaşayan kişiler oldu mu merak ediyorum...

Tekrar görüşmek üzere sevgiler,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Sayfalar