DENEDİĞİM ÜRÜNLER

19 Ocak 2017 Perşembe

Sokağa mı atcan?



Aaah dostlar bu Beti kız çok fena çok :) Tam bir tazmanya canavarı. Hatun her türlü yaramazlığı yapsın, canı isterse üstümde tepinsin, ısırsın, tokatlasın, kudursun, ama mevzu kendisi olunca kimse dokunmasın çığlığı basıyo :) Sanarsın etini cimciriyolar alt tarafı sarılmak istiyorum çok mu? Ama kendi keyfi olursa gelir öper, koklar, kafamın üstüne yatar ben nefes almasam da olur zaten canım. 

Bir aralar aşağıdaki "sokağa mı atcan" resimleri çok popülerdi ben de o zaman Beti için bir tane instagrama hazırlayıp koymuştum. Burada da dursun istedim..

Sevgiler,


3 yorum:

  1. Merhaba,bloğunuzu yeni keşfettim. Gidebildiğim kadar geriye gidip yazılarınızı okudum. Miskin'i ilk sahiplendiğinizden gidişine kadar yaşamından kesitleri okumak çok farklı bir deneyim oldu benim içim.Hüzünlü bir deneyim olsada bana bu deneyimi yaşattığınız ve Miskin'i biraz olsun tanıma fırsatını verdiğiniz için teşekkür ederim. Sonra Beti'yi tanıdım biraz olsada,çok güzel bir deneyim oldu o da.
    Blogunuzu çok beğendim,çok içten ,yararlı bilgiler içeren bir blog olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için çok teşekkür ederim, sizin için güzel bir deneyim olduysa ne mutlu bana, amacıma ulaşmışım demek ki :) çok mutlu ettiniz, sevgiler.

      Sil

Popüler Yayınlar

Sayfalar