DENEDİĞİM ÜRÜNLER

18 Ocak 2017 Çarşamba

Şiddet İçerikli Haberler Ve İnsanların Sonsuz Zalimliği

Merhaba Arkadaşlar,

Bu biraz içimi dökme postu olacak sanırım... Son günlerde hayvanlara, insanlara, bebeklere eziyet artıyor ve sosyal medyada bu konuda öyle çok paylaşım oluyorki...Okudukça, gördükçe zehirleniyorum. Bu sebeple artık çok üstün körü okuyup görsellerine bakmamaya çalışarak eğer söz konusu paylaşım change.org kampanyası ise hemen imzalayıp kapatıyorum. Yoksa o masum canların acısı hafızama kazınıyor ve hiç bir şey yapamıyor olmanın sıkıntısı çöküyor yüreğime.

Ben görsemde görmesemde orada birilerine eziyet ediliyor. Asla bu konuları duyurmanın, kampanya açmanın, paylaşmanın tersini savunmuyorum. Bunlar yapılması gereken çok doğru şeyler ama bunu yaparken açık açık görselleri paylaşmak ne kadar fayda sağlıyor ona emin olamıyorum. Şahsen şiddete ilişkin hayvan veya insan hiç farketmez tüm fotoğraflar benim psikolojimi bozuyor. Mesele benim psikolojimin bozulması değil, kendimi önemsemiyorum ama bu fotoğraflara her yaştan çocuk bakıyor ve bende bu kadar iz bırakıyorsa onlar nasıl etkileniyor acaba diye düşünmekten kendimi alamıyorum.

Neden insanlar eziyet etmekten zevk alıyor hiç anlamıyorum ve her şeyin bir sebebi olduğuna inanırım. O insan manyakça, sadistçe hareketler sergileyebiliyorsa mutlaka buna bir şeyler yol açmıştır diye düşünüyorum. Evet o kişiyi cezalandırmalıyız ama yaptığının yanlış olduğunu da anlatmalıyız. Yoksa sen bunu yaptın ha, al sana para cezası, bu bir şeyi çözmez ki. İnsanları cezalarla, kanunlarla yola getirebilselerdi ceza evleri bu kadar kalabalık olur muydu?

3 çocuk yapmak değil mutlu çocuk yapmak önemli olan. Bilinçli ve bakabildiğin kadar çocuk yapmak. Bazen düşünüyorumda children of men filminde olduğu gibi bir hastalık insanların çocuk yapmasına engel olsa dünya azalan nüfusu ile daha iyi bir yer olur muydu ? Bunu düşünüyorum diye sinirlenecek eminim pek çok kişi olacaktır ama kimse kusura bakmasın böyle huzur bozucu,üzücü olayların sebebi %99'u cehalet, sevgisizlik, kötü yetiştirilme yüzünden belki %1'i hormonal bozukluk sonucu sapıklıktan kaynaklanıyor ki o da kimyasallar ile tedavi altına alınabilir. Peki siz hayatında sevgi, ilgi görmemiş birini nasıl tedavi edersiniz ?

Bu konu dipsiz bir kuyu ne söylesem anlatsam boş.. Yapabileceğim tek şey gözümün gördüğü vicdansızlığa eziyete engel olmak, gözümün göremediğine ise elimden geldiğince change.org gibi siteler yardımı ile imza yolu ile resmi kurumları bu kişiler üzerinde hiç değilse cezai yaptırıma zorlamak.

Terör konusunu hiç yazmıyorum bile, dolup dolup taşıyorum her gün... Uykularım kaçıyor bazen geleceği düşünmek karanlık bir geceye bakmak gibi geliyor, yaşama sevincimi, isteğimi kaybediyorum düşündükçe...

Her gecenin bir sabahı var derler ya, keşke doğru olsa ve sadece şanslı olanlar değil hepimiz bir gün o sabahı görecek kadar uzun yaşayabilsek...

Sevgiler,



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Sayfalar