DENEDİĞİM ÜRÜNLER

19 Şubat 2017 Pazar

Bir pazarın daha sonuna geldik, biraz kahve muhabbeti


Eveet bir pazar gününün, tembelliğin ve popo büyütmenin sonuna geldik. Bu hafta sonu yapılacak bir sürü iş çıkarmıştım kendime ama hiç birini yapamadım. Üzerimdeki şu ağırlığı ne zaman atabilicem acaba bilmiyorum !

Yarın Betişko'nun doğum günü, 1 yaşına basıyor!!20 Şubat 2016'da doğmuş, biz Nisan ayının sonlarında  sahiplenmiştik. Ufak bir kutlama maması kesicez aile arasında artık :P Eğer fotoğraf çekebilirsem ki akşam çekimleri çok güzel çıkmıyor ama bloğa koyarım.

Bu arada uzun zamandır kahveye koymak için şurup almayı planlıyordum. Son Almanya seyahatinde gurme yiyeceklerin satıldığı bir yerden Monin marka fındık şurubunu buldum. Ben kahveyi şekerli içmem bu sebeple bir kaç damla kahveme ilave ediyorum ve tam istediğim gibi (içinde fındık,badem vanilya aromalı, şekerli olmayan ama  dilde yalnızca tat bırakan bir kahve ortaya çıkıyor. Bundan sonra dışarda kahve içmem artık diye düşünüyorum, benim tam olarak beklentimi karşıladı, tavsiye ederim! Bulabilseydim şu meşhur "pumpkinspice" aromasından da alırdım ama o yoktu. İkinci alternatif olarak vanilya şurubu aldım. Henüz denemedim ama gerek kahveye gerek keke çok yakışacağını düşünüyorum. Fiyatı 3 eur gibi bir şeydi. 


Bugünlük bu kadar !

Sevgiler,

İnstagram: kedi_beti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Sayfalar