DENEDİĞİM ÜRÜNLER

4 Mart 2018 Pazar

İzledim: Altered Carbon

Uzun bir aradan sonra merhaba! İşlerim o kadar yoğun gidiyor ki hiç bir şeye zaman bulamıyorum. Ama sayfayı şöyle bir açmışken kısa bir yazı yazmadan geçmeyeyim dedim.

Fütüristik macera ve fantazi severlere yeni çıkan bir dizi önerim var hala izlemedilerse tabi :).
Geçen hafta Netflix dizilerinden " Altered Carbon "ı hafta sonu izleyip bitirdim. Dizi gelecek zamanda geçiyor. İnsanlar belleklerini küçük bir disk benzeri omur büyüklüğünde metal kaplı bir şeye aktarabiliyorlar ve bu aktardıkları bellekleri vücut vücut gezdirebiliyorlar. Yani bir nevi ölümsüzlüğü bulmuşlar. Bir insanı öldürmek için o belleğin parçalanması gerekiyor. Kabul çok gerçekçi bir gelecek tahmini değil ama neden bilinçlerimiz dijital olarak saklanamasın. Dizi de anlatıldığı gibi olmasa da farklı şekillerde bu durum gerçek olabilir bence.

WestWorld kadar beni etkileyip heyecanlandırmasa da kafamı dağıtmama yardımcı oldu, keyifle izledim diyebilirim.

İşiniz gücünüz yoksa alın kahvenizi çayınızı açın ilk bölümünü izleyip şans verin.


Kısa Tanıtım Metni
Buzda geçen 250 yıldan sonra yeni bir vücutta dirilen bir mahkûm, özgürlüğünü geri kazanmak için akılalmaz bir cinayeti çözmek zorundadır.


Sevgiler.
M

altered carbon ile ilgili görsel sonucu


1 yorum:

  1. Merhaba,
    Eğer acınızı hatırlattıysam çok özür dilerim ama sormam gereken bir kaç şey olduğu için ve sizi bu konuda deneyimli gördüğüm için sormak istedim. Şu an çok muhtemel fib teşhisi olduğu düşünülen bir kedim var 5 aylık henüz, gözleri sürekli sağa sola gidiyor ve ayağa kalkmakta güçlük çekiyor. Evet kabul ediyorum zor bir hastalık ama hiç ama hiç bir umut yok mu duyduğunuz? Bir ilaçtan bahsetmissiniz bundan 3 yıl önceki yazınızda onun bir faydası olmadı mı hiç kendimi çok çaresiz hissediyorum ve onun zorla gerçekleştirdiği yaşamsal bulgularını bile kaybetmesini istemiyorum, küçücük bir bedeni kaplayan o ölümcül hastalığı ondan söküp alamamak gerçekten çok acı.. Eğer benimle paylaşabileceğiniz bir şey varsa lütfen cevap yazın.. teşekkür ederim..

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar

Sayfalar