DENEDİĞİM ÜRÜNLER

16 Haziran 2020 Salı

Bana ulaşmak isteyenlere not


Merhaba ,

Malesef eski blog kültürü artık günümüzde kalmadı. Uzun uzun yazmaya artık ne vaktimiz var, ne hevesimiz :(. Miskin'i fip sebebiyle kaybetmiştim ve bloğumu takip ettiğim süre boyunca benim gibi pek çok insanla acılarımızı paylaşmıştık. Belki iki seneden fazla süredir buralara uğramıyorum. Tekrar uğramaya da söz veremiyorum. Uzun zaman sonra bloğu kontrol edince yolu buraya düşüp yorumlarına cevap alamayanlar olmuş. Ne kadar yardımım dokunur bilemiyorum ama bana ulaşmak isterseniz merve_cakir86 kullanıcı adı ile instagramdayım. Her zaman sorularınızı dm atabilirsiniz. 

Bloğa tekrar giriş sebebime gelecek olursak. 2 gün önce Kedibeti ile alakalı çok ciddi bir durum atlattık. Sürekli kusması sebebi ile veterinere götürdüm ve çekilen röntgenler sonucu karın boşluğunda ciddi bir sıvı, katı bir kütle olduğu ortaya çıktı. Bu kitle sebebiyle bağırsak ve miğdesi sıkışmış yemek yiyemez duruma gelmişti. Tabi ki kaynar sular başımdan aşağıya döküldü aynı kötü tecrübeyi yeniden yaşıyoruz zannettim. Röntgen ile ne olduğu anlaşılamadığı için ertesi gün hemen konusunda uzman bir klinikten ultrason randevusu alındı. Meğer sıvı olduğunu düşündüğümüz kitle kiloymuş!!

Elbette yağ kitlesi olması ve iç organlarının bu derece sıkışması iyi bir haber değil ama diğer tüm hastalıklara göre olabileceklerin en iyisi. Çok şükür şimdi iyi, sıkı bir diyete başladık. 

Bu konu ile ilgili instagrama bir kaç story girmeyi düşünüyorum süreci merak eden olursa oradan takip edebilir.

Sevgiyle ve sağlıkla kalın..

Unutmadan son bir not, ben artık Beşiktaş tarafında oturuyorum kedilerimi bu sebeple çoğunlukla Dikilitaş'ta bulunan PetVet veteriner kliniğine götürüyorum. Oradaki uzman hekim ile yaptığımız geçmiş sohbetlerimizde fip konusunda kendi deneyimleri sonucu ürettikleri bir ilaç olduğunu ve hem ıslak hem kuru fip için olumlu geri dönüş aldıklarını söyledi. Bu konuda klinik, ilaç arayan varsa orayı arayıp sormanızı öneririm. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Sayfalar