DENEDİĞİM ÜRÜNLER

31 Ağustos 2014 Pazar

Biraz Dikiş, Biraz Çarpı İşi

Merhaba,

Geçtiğimiz hafta çok fazla yazmaya vakit ayıramamıştım. Dikiş makinamı aldıktan sonra ilk denemelerime başladım. Bugün malesef hava kapalı fotoğraflarımda bu sebeple çok aydınlık çıkmadı ama idare eder.


Evet ilk diktiğim şey bir "kirli çamaşır torbası" oldu. :) Çok sık olmasada yıl içinde iş için seyahat etmem gerekiyor. Ve bu seyahatler sırasında kirlenen iş çamaşırları için genelde bir naylon torba bulundururum. İşte onun yerine şirin bir kumaş torba daha güzel olur diye düşünerek takipçisi olduğum cafenohut'un şirin mi şirin seyahat çantalarından dikmeye karar verdim.

Aslında proje cafenohut'un sahibi Ayda hanıma ait, ancak seyahatperest için tasarlanmış olduğundan yapım aşamaları seyahatperest'in sahibi Özge Hanım'ın bloğunda. Anlatımı oldukça güzel ve detaylı. Benim gibi hayatında daha önce dikiş makinesi kullanmamış biri bile ilk seferinde becerebildiyse siz de yaparsınız emin olun :) Kendilerine buradan tekrar teşekkürler.




En zor tarafı harflerin dikilme aşaması oldu. Özellikle burada fotoğrafı olmayan (ütülemeye çok üşendim) sarı torbada nedense çok zorlandım :/
Bu torbalar ilk denemelerim olduğu için tam tarifteki gibi diktim. Ancak devam eden çalışmalarım için üzerindeki yazı yerine şekiller, büzgü yerine fermuar koyma gibi tasarılar var kafamda .

Bir diğer uğraşım ise çarpı işi. Şimdilerde bu küçük tavşancığı bitirmekle uğraşıyorum henüz ne yapacağıma tam karar vermedim. Bitirince buradan yayınlarım.

Şimdi iyi hoş güzelde kedi gelince bu işlere devam edebilecek miyim bilmiyorum. Kesin rahat bırakmaz gibi geliyor. Ekimin ikinci haftası kavuşacağız aksilik olmazsa. Çok heyecanlıyım çok =) Onun içinde bir kedi yatağı projesi buldum. Dikince buradan paylaşacağım. Bknz. Doğmamış çocuğa don biçmek =). Neyse bir aksilik olurda benim iş suya düşerse kedisi olan birine hediye ederim artık.

Sevgiler,



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Sayfalar