DENEDİĞİM ÜRÜNLER

12 Ağustos 2014 Salı

Okudum: Kedi Anlama Kılavuzu



Yaklaşık bir buçuk yıl kadar önce "kedi sahiplenmek istiyorum ama pratikte fazla bir şey bilmiyorum, konuyu bir de uzmanlarından öğreneyim" diye düşünerek 3-4 tane kitap almıştım. "Kedi Anlama Kılavuzu" da bunlardan biriydi. Yazarı kedi uzmanı olarak bilinen Arden Moore. Tabi kitabı yazarken pek çok danışman ve uzmandan da destek almış.

Kitap Arden Moore'un çeşitli radyo-tv programlarından veya catnip dergisindeki köşesine gelen okuyucu mektuplarındaki sorular ve sorulara verdiği cevaplarından oluşuyor. Yazar bu soru cevapları toplam 6 ana başlık etrafında toplamış. Kedi olmak, Kedinizle gevezelik, kedi gariplikleri, kum kutusu sorunları, beslenme ve bakımın incelikleri,içerisi-dışarısı kedileri. Bu soru cevapların yanı sıra örneğin seyahate çıkarken yanınıza almanız gerekenler, kedi ısırığına karşı yapılması gerekenler gibi burada sayamayacağım pek çok konuda bilgiler ve listelerde içeriyor. Bence benim gibi işe sıfırdan başlayacaklar için süper bir kitap. Temel bakımdan ziyade işin daha ince kısımlarını anlatıyor, duygu-davranış konularında tüyolar veriyor.Hatta kedisi olan kişiler için bile farklı bilgiler içeriyor olabilir. Fiyatı da fazla bir şey değil zaten, okumanızı öneririm..


Not: Kitabın D&R internet satış fiyatı 12.38 TL

1 yorum:

  1. Ben de severek okudum bunu^^ Kedilerle ilgili okuduğunuz diğer kitaplar gibi=)

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar

Sayfalar