DENEDİĞİM ÜRÜNLER

2 Kasım 2014 Pazar

3 Aylık Bir Kedi İle Yaşam

Merhaba,

Miskin geçtiğimiz hafta 3 aylık oldu. Tabi doğumunu bilmediğimiz için veterinerin tahmini olarak belirlediği doğum gününe göre... Beraber yaşamaya başlayalı ise bir ayı geçti. Bu süreçte Miskin 'in hakkını yiyemem bize hiç gerçek bir zorluk yaşatmadı. Ona rağmen tabiki ufak tefek kedili hayata adaptasyon sorunları yaşıyoruz.

Maması, suyu , kumunun temizliği çok vakit almıyor ancak oynamak ve eğlendirmek  için zaman ayırmak gerekiyor. Aksi takdirde başlıyor elimi kolumu ısırmaya, bulaşmalara :)) Bende kırmıyorum İkea'dan aldığımız ejderhası ile oynatıyorum. Bu el kuklasını bir arkadaşımın tavsiyesi ise almıştım. Gerçekten çok oyalayıcı ve kediyi ellerden kollardan uzak tutmak için iyi bir oyuncak. Beni ısırmaya başladığı zaman hemen bu oyuncağı çıkarıp ona yönlendiriyorum. Elimi içinden çıkarıp bıraksam dahi kendisi oynamaya ısırmaya tepiklemeye devam ediyor kedinizin benzer bir oyuncağı yoksa almanızı  tavsiye ederim. Bu kadar ısırmalı oyun oynamasının sebebini ise diş değiştirecek olmasına bağlıyorum açıkçası. Hala bebeklik dişleri duruyor ancak yaş hesaplamasına göre  bu bir kaç haftada değişmesi gerekiyor.








Ejderhanın ismi "LASKIG" Fiyatı : 18 TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Sayfalar