DENEDİĞİM ÜRÜNLER

3 Kasım 2014 Pazartesi

Sanicat Oxygen Power Topaklanan Kedi Kumu





Sanicat Oxygen'i yine internet araştırmaları sonucunda tavsiye üzerine almıştım. Üzerinde dezenfektan özellikte olduğu yazıyordu, buda alma sebeplerim arasında tabi dezenfektanlık gözle görülebilecek bir şey olmadığı için ne derece doğru bilemiyorum :) . 

Ben bu kumdan genel anlamda çok memnun kaldım ve almaya devam ediyorum. İnternette yazan tavsiyeleri gerçekten hak ediyor. Aşağıda gözlemlediğim artı ve eksi yönlerini paylaşıyorum. 

Artı Özellikler: 
+ Koku yapmıyor
+ 1 paket (10 litre) orta boy bir tuvalet için 3 hafta kadar dayanıyor
+Fiyatı ortalama (10 Litre / 19 TL)
+Patilere yapışmıyor

Eksi Özellikler: 
-Çok iyi topaklanmıyor, çiş topakları almaya çalışırken dağılıyor ama idare eder.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Sayfalar