DENEDİĞİM ÜRÜNLER

30 Kasım 2014 Pazar

Son Günlerde Biz



( Miskincik kalorifer keyfi yaparken )



Merhaba,

Miskin hayatımıza girmeden önce blog da daha fazla kişisel yayınlar yapıyordum. Ancak farkettim ki o geldiği günden bu yana kedisiz paylaşımım olmamış :). Aslında bu bloğu açma sebebim zaten ondan bahsetmekti, hayatımızı nasıl değiştirdiğinden. Her şey hayal ettiğimden çok daha güzel gidiyor. İlk yazılarımı okuyanlar bilirler. Eşim kedileri seven biriydi ancak uzaktan hatta mümkünse 1 metre uzaktan :). Bense evimizi bir kedicik hatta iki! kedicik ile paylaşmak istiyordum. Elmayra gibi sıka sıka seveceğim tombul kedilerim olsun birlikte sıcak sıcak yatalım, koşturmalı oyunlar oynayalım istiyordum. Yaklaşık 2 yıllık uğraşın ardından Miskinciği eve kabul ettirmeyi başardım. İlk 15 gün eşim biraz zorlandı. Çoğunlukla akşamları çalışma odasında takıldı. Miskin'i ufak ufak sevmeye başladı ama sevdikten sonra aceleyle elini çırpıştırıp lavaboya yıkamaya gidiyordu :)) sanırsınız sokak kedisi sevmiş haha :))

1 ay sonra alıştın mı diye soranlara, beraber yaşıyoruz işte ama hiç bir zaman alışmam mümkün değil diyordu. Bir buçukuncu ayda benim 4 günlük bir iş seyahati sebebi ile yurt dışına gitmem gerekiyordu yani başbaşa kalmaları gerekiyordu. Açıkçası bu durum beni hiç endişelendirmedi ama Miskincikle ilgilenmezse en fazla geldiğimde çok sıkılmış bir kedi bulurum diye düşünmüştüm. Açıkçası endişelenmek bir yana bu baş başa kalış çok iyi olmuş ve aralarında bir bağ kurulmasına yaramış. Bir kaynaşmışlar ki sormayın. Hatta eşim oyuncağı getirme numarasını öğretmiş hemen bana bir gösteri yaptılar. İleriki zamanda buradan o gösteriyi de paylaşacağım. Eşimde artık oğlum yada pıçı pıçı diye seviyor Miskin'i. Bunlar hep sahiplenme işaretleri bence :))

Bu günlerde alıştınmı diye soranlara ise alışmıycanda napıcan alıştım diye cevap veriyor :)). Artık sevdikten sonra aceleyle ellerini çırpıştırıp lavaboya da koşmuyor. Miskin erkek kedi olmasına rağmen eşimi ayrı bir seviyor. Beni biraz daha oyun arkadaşı gibi görüyor sanki ama eşim geldiğinde bir numaralar sürtünmeler, pıt diye kendini yere atıp göbek açmalar gibi şekilden şekle giriyor.

Yani nazar değmesin ama her şey çok güzel gidiyor. Bu sıralar dişleri çok kaşındığı için ısırmaları arttı ama mümkün olduğunca ellerimizi ısırmasına izin vermiyoruz hemen ağzına ejderha oyuncağını yapıştırıyorum. Onu ısıra ısıra bazen uyuya kalıyor :))Mümkün olduğunca geceleri çok oynatıyorum ki gece biz uyurken oda uyusun sabah erken kalkmasın..Erken yattığım akşamlar sabah 6 'da başlıyor seranat vermeye :)

Bugün veterinere aşı ve kontrol için gittik. Henüz 4 aylık olmasına rağmen 3 kg ve uzun boyluymuş. Normalde 6 aylıkken bu boyutta olmaları bekleniyormuş ancak bu erken  gelişim Miskin'in iri bir kedi olacağını işaret ediyormuş. Zaten benim de hep istediğim şöyle kaplan yavrusu gibi  yuvarlak kafalı iri bir kedi olmasıydı. İki haftada yarım kilo almış benim tosunum.Aslında kilolu bir görünümü yok yedikleri şimdilik boya gidiyor valla :)) Bakalım ileriki günlerde nasıl olacak .

Şimdilik durumlar böyle yeni yazılar ile çok yakında burada olacağım ,

Sevgiler,





2 yorum:

  1. Aynı durum bizde de yaşandı, eşim köpeği öldükten sonra bir daha hiç hayvan bakmak istemediği için ilk birkaç ay başımın etini yedi Happy'i vermemiz konusunda, şimdi "Bugün hiç yanıma gelmedi, niye acaba?" filan diye hayıflanıp yanına gidip şirinlikler yapıyor kendini sevdirsin diye:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kediler bir süre sonra cazibelerini konuşturup pek çok fikri değiştirebiliyorl =) Happy 'de aynı şekilde eşinizi etkilemiş cilveleriyle.
      Ben Miskin erkek olduğu için acaba eşimle anlaşabilirlermi diye endişelenmiştim. Bir şehir efsanesi vardır ya erkek kediler bayana dişi kediler erkeğe düşkün oluyor diye, Miskincik eşime de bana olduğu kadar cilveli şimdilik . Hatta bazen onu daha mı çok seviyor diye düşünüyorum çünkü kapısında nöbet tutuyor :))Tabi ergenlik durumlarına henüz girmedik bakalım o dönemde ki tavırları bize davranışları nasıl olacak .

      Sil

Popüler Yayınlar

Sayfalar