DENEDİĞİM ÜRÜNLER

15 Aralık 2014 Pazartesi

Kedilerde Alerji Olur

Merhaba,

Dün veterinerimize Kuduz Aşısı olmak üzere gitmiştik ve Miskin'in genel muayenesi de böylelikle yapılmış oldu. Genel olarak sağlıklı herhangi bir problemi yok çok şükür. Ama malesef bizimde ufak bir alerji vukuatımız ortaya çıktı. Kulaklarının içini kaşıyarak bazı bölgelerini kanatmış Miskin Efendi.
Veteriner bunun fazla protein yüklemesinden veya bir gıdadan olabileceğini söyledi. Bu sebeple 2 hafta kadar kuru mama dışında bir şey vermeyeceğiz. İki hafta sonunda eğer kulakları geçerse verdiğimiz gıdaları teker teker 2 haftalık kullanımlar şeklinde vererek neye alerjisi var çözmeye çalışacağız. Eğer geçmezse zaten alerjisi kuru mamaya demektir.

Yaş mama ve ödül mama vermiyorum bu sebeple ama kendimi zor tutuyorum :( Hiç iyi olmadı bu alerji böyle tek yönlü sadece kuru mama ile beslemek hiç hoşuma gitmiyor ama bir süre böyle yapacağız mecbur ...

3 yorum:

  1. Happy'e Hypoallergic Britcare mama almışım yanlışlıkla, sitede bahsediyorum hep, 3'te birini bile yemedi, sizin duruma faydası olacaksa kuryeyle filan aldırtın benden, Miskin'e "Happy göndermiş" dersiniz:) Nasıl olsa hazmedemiyor Happy, bir de siz denersiniz. Miskin'in alerjisi bu mamalarda kastedilen alerjimi bilmiyorum ama denemek isterseniz bana uyar:) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hafta işler o kadar yoğundu ki blogla hiç ilgilenemedim :( çok incesiniz çook teşekkürler. Miskin'in henüz neye alerjisi olduğunu çözmüş değiliz malesef. Veterinerin tahmini kuru mamadan çok ödüller. Biraz ayarı kaçırıp hem baby paste hem ödül hemde bazı günler yaş mama veriyorduk. Çok az veriyorduk gerçi ama protein fazla gelmiş olabilir dedi vet. Şimdilik sadece kuru mama veriyorum kulakları geçti bile :)

      Güncel 10 daki yazılarınıza çok güldüm , hatta sesli kahka attım, çok yaşayın emi :)) Dediğiniz gbi bazen kızınca bir de karşılık veriyor ve dialog çok komik oluyor. Bu arada Karlie'nin kalitesiz çıkmasına üzüldüm ama en azından Happy çok sevmiş, zaten onun sevmesi en önemlisi :)) Mırlaya mırlaya eskitsin.

      Ha birde şu kedi ağaçlarının yurtdışında duvara sabitleme parçaları satılıyor ama ben zooplusta öyle bir şey göremedim. ona benzer bir parça bulup duvara sabitleseniz oynamasını önleyebilirsiniz belkii ..

      Sil
    2. He süper iyileştiyse sevindim geçmiş olsun, yazıları beğenmenize de çok sevindim, çok teşekkürler, bu blog meseleleri ilgi istiyor hakkaten ama valla canım istemeyince yazmıyorum, keyfim yerindeyken yazıyorum, o keyif geçiyordur size de:)

      Sabitleme meselesine çözüm olarak, eşim bi sıksın bakalım iyice olmazsa aynı vidaların daha uzunlarını bulup alıcam ama sevdi diye rahat ettim çok acele etmiyorum...

      Sil

Popüler Yayınlar

Sayfalar