DENEDİĞİM ÜRÜNLER

2 Aralık 2014 Salı

Kedi Naneli Oyuncaklar Hakkında

Miskin malesef kedi otu yada diğer adı ile kedi nanesi seven kedilerden değil. Hatta kokusunu duyunca yüzü hafiften buruşuyor ve olay mahallinden uzaklaşıyor bile.

İlk önce oyuncak ve tırmalamasına dökmek üzere Kitty Minzie markalı bir kedi otu damlası almıştım.







Ancak ne damlattığım yerler ile ilgilendi, nede damlanın kendisiyle. Otun kendisi değilde damlası olduğu için belkide bu sebepten hoşlanmamış olabilir diye düşündüm. Bu defa Pet stages marka bir tane solucan bir tanede nane şeklinde oyuncak aldım. Solucanın içine yine kedi otu enjekte edilmiş, Nane oyuncağın içinde ise birebir kurutulmuş nane var. Nane de kedi otuna çok benzermişi ve bir çok kedi nane kokusundan kedi otu gibi etkileniyormuş.









Aşağıda oyuncakların fotoğraflarını da ekliyorum. Bu arada Petstages bayıldığım markalardan bir tanesi. Çünkü oyuncakları çok kaliteli ve yine ürün gamı geniş ve inovatif yanı olan tasarım ürünler.


İşte Miskincik yukarıdaki solucandan hiç mi hiç hoşlanmadı. Hatta nefret etti. Her burnuna yaklaştırdığımda yüzünü kırıştırıp kaçtı :)) Kedi otu seven bir kediniz var ise eminim bayılacaktır çünkü kokusu gerçekten çok güçlüydü öyleki ben bile keskin kokusunu aldım. Kedi otu seven bir kedi eminim çıldıracaktır. Bu sebeple bu oyuncakta bir işe yaramadıysa eminimki Miskin kedi otundan etkilenmeyen ve hatta sevmeyen gillerden.





Yukarıdaki naneyi ise çok seviyor. En çok oynadığı oyuncaklardan bir tanesi. Çiğneye çiğneye hal oldu. Sizin de aklınızda bulunsun kediniz kedi otu sevmiyorsa birde naneyi deneyebilirsiniz. Bence bu oyuncağı yalnızca kokusundan ötürü değil şekli ve yapısından ötürü de çok eğlenceli buldu. İlaveten tartarı temizleme gibi bir işe de yaradığını iddia ediyor üretici firma ki olabilir. Sonuçta bol bol çiğniyor.
Oyuncak birde yassı olduğu için bizim kapıların altından geçebiliyor. Bu sıralar en çok hoşuna giden şey eşim çalışma odasındayken oyuncağı kapının altından atmak ve geri gelmesini beklemek :))

Hatta şurdan da kedicik nasıl oynuyor izleyebilirsiniz :  http://youtu.be/ZUwY32WeTHk
Tipi de hareketlerde aynı benim Miskinim :))

Peki Miskin'in kedi otunu sevmemesi normal mi ? Kesinlikle normal. Hatta yapılan çeşitli çalışmalara göre kedilerin %30'u ila %50 'si gibi ciddi bir oranda kedi bu otu sevmiyor yada ilgisiz kalıyor. Otu sevip sevmemek genleriyle alakalıymış.Yani muhtemelen Miskin'in anası babası da bu otu sevmiyormuş. Ayrıca  piyasada abartıldığı kadar , her kedinin seveceği bir şey değilmiş bunu da böylece öğrenmiş oldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Sayfalar