DENEDİĞİM ÜRÜNLER

20 Ağustos 2014 Çarşamba

Assos Tatilim

Daha önce Palamutbükü tatilimden şurada  bahsetmiştim. Bu kez size Assos' tan bahsedeceğim. Yine arkadaş grubumuz ile beraber çıktığımız keyifli bir tatil oldu. Aslında tatil boyunca hep bir aksilik oldu ama neticede birlikte olduğumuz için sanırım keyfimizi hiç bir şey kaçıramadı.

İlk gün bizi yağmur karşıladı, hani şu İstanbul'da da çılgınlar gibi yağıp, İstiklal'in göle döndüğü gündü. Gerçi Assos'ta o kadar yağmadı ama hava kapandı tabi. Tatilimizi 7 gece 8 gün olarak Ceylanoğlu Motel'de ayarlamıştık. Fakat daha ilk dakikadan biraz canımız sıkıldı çünkü insanlar odaları çok geç boşalttıklarından bizde iki saat bekledik ve odamıza ancak saat 16:00 civarında yerleşebildik ve bu konuda otel işletmesi de bir şey yapmadı. Neyse önemli değil aksiliktir olur dedik. Daha sonra restoran bölümüne geçtik. Resmen menü getirmekten acizler. 8 kişilik bir masa olarak ve restoranda da bizden başka oturan  tek bir masa olmasına rağmen bir tane menü getirdiler. Hadi bunu geçtik sipariş verdik uzunca bir süre sonra bazılarınınki eksik bazılarınınki fazla olarak geldi. Neyse aksilikler bugüne özel herhalde dedik ama değilmiş. Sonraki günlerde de sürekli ne sipariş etsek "yok herhalde bir sorayım" cevabıyla karşılaşmaya başladık. Bir otelde ayran bile olmaz mı yahu? En kötü dök yoğurdu karıştır suyu açık ayranım var isterseniz onu getireyim de, bunu da ben mi söyleyeyim sana..

Bir diğer canımızı sıkan durum ise alkol fiyatlarıydı, ne kadar kazıklasam yanıma kar hesabı. Sonradan öğrendiğimize göre otel işletmecileri otelin mal sahibi değilmiş, kiralamış. Zaten o kadar belli ki otelin bakımsızlığından ve eksikliğinden. Kesinlikle müşterinin konforu zerre kadar umurlarında değil. İşte tüm bunlar içimizde birikti birikti açık büfe olan ana yemeğin bittiği ucundan yakalayabildiğimiz bir akşam oteli terk etmeye karar verdik. Gruptaki bir arkadaşımızın arkadaşı tesadüfen yan otelden bir paylaşımda bulunması ilahi bir işaret oldu, günü birlik gidelim şu oteli bir görelim dedik, zaten 200 mt ilerimizdeymiş.

Kumbağ Motel'de  tertemiz odaları, geniş sahili ve fazla fazla rahat şezlongları ve bize istediğimiz her şeyi hemen kapıp getiren garsonları görünce gözlerimiz yaşardı. Örneğin burası daha büyük ve diğer oteli ikiye katlar nitelikteydi fakat alkol fiyatları da dahil fiyatları gayet uygundu. Bu herşeyden öte bir işletmenin müşterisine saygısını gösteriyor bence.

Gözleme ve Mantı teyzeler tarafından taze taze yapılıyordu. Ayran yok, yemek bitti gibi sıkıntılar hiç olmadı. Akşam yemeğini zaten siparişimize istinaden hazırlıyorlardı, yalnızca soğuk mezeler açık büfe usulüydü. Oda konaklama fiyatları ise bir önceki otel ile aynıydı. Diğer tarafa bir bahane uydurup tatilimize burada devam ettik, çok da iyi ettik. Önce acaba ayıp mı ediyoruz diye kafamızda soru işaretleri oluşsada otel sorunlu olmasa zaten böyle bir arayışa girmeyecektik, en azından tatilimizin yarısını daha iyi bir otelde geçirmek hakkımız diye düşündük. Tatilini Assos'ta geçirmek isteyenlere kesinlikle öneriyorum, sakin bir ortam ve lezzetli yemekler arıyorsanız burayı kaçırmayın derim. Tatiller bitti ama bir haftasonu atlayıp gitsek mi diye düşünmüyor değilim :)

Assos'un tarihi yerlerini de çok gezmek istiyordum fakat bizimkilere deniz-güneş-kum ağır bastığı ve bu sıcakta ne işimiz var yeaa dedikleri için gezemedim. Bir dahakine umarım ...