DENEDİĞİM ÜRÜNLER

13 Ocak 2015 Salı

Çakma Hexbug Kedi Oyuncağı

Geçenlerde yabancı bir internet sitesinde kedi oyuncakları hakkında okurken hexbugs diye bir oyuncağın varlığını keşfettim. Bu oyuncaklar parmağın yarısı kadar, elektronik hamam böcekleri oluyor.

aynen aşağıdaki;


Görsel hexbug.com'dan alıntıdır.

Kımıl kımıl oynuyor. Aynen ufak bir böcek gibi, tam Miskinlik bu dedim ve nasıl alabilirim araştırmaya başladım. Tabi o zaman adının hexbug olduğunu bilmiyordum onu sonradan öğrendim.

Arkadaşlarımın zaman zaman alışveriş yaptığı aliexpress aklıma geldi ve "electronic bug" şeklinde aratınca bir iki satıcıya rastladım. Merakım ağır bastı ve iki adeti 5.34 dolara  aşağıdaki satıcıdan sipariş etmeye karar verdim.

http://www.aliexpress.com/snapshot/6407050986.html?orderId=65089352091198

Tanesi 5 tl 'ye gelmiş oldu, bu fiyata kargo dahil.

Siparişi verdim ve sonra beklemeye başladım. Taa Singapurlardan yaklaşık 15 günde bana ulaştı.

Bir tanesi mavi bir tanesi yeşil renkliydi.
Mavi renkli olan yaklaşık çapı 10-15 cm ik bir daire çizerek kendi etrafında dönüyor. Yeşil olan ise kafasına göre döne döne kaçıyor.

Her ikisi de Miskin'in çok hoşuna gitti. Çalıştığı sürece peşlerinden ayrılmadı. Sürekli kendi etrafında dönen ilginç gelmeyebilir diye düşündüm ama onada pati attığı için oda sürekli hareket halinde gibi oluyor. Birde bu böceklerin komik bir tarafı var ters dönerse aynen böcekler gibi sırtlarının üstünde kıvranır gibi yaparak tekrar bacakları üstüne dönüyorlar.

Şimdi biraz negatif yönleri saydırayım. Hiç durmadan yaklaşık 1-1.5 dakika çalışıyor sonra pat diye duruyor. Evet çalışmasının sınırı olması güzel çünkü öteki türlü pili hemen biter ancak böceğin nerede durduğunu bulmak oyunu takip etmiyorsanız mümkün değil. Yani hangi mobilyanın altına kaçmış nerden bilicem de bulucam onu. Öyle bir tanesi kayboldu mesela bir yerden çıkar artık =)
Bu sebeple belki kutu gibi derin bir şeylerin içine atıp kediyi oynatmak daha mantıklı olabilir.

Sonradan da işte bu oyuncağın hexbug ismi ile satıldığını falan öğrendim. Hatta Türkiye'dede satılıyormuş ama en basit modelinin tanesi 19 TL. Tabi benim aldığım gibi değil, çeşit çeşit ve farklı tasarımları, parkurları falan var  bu hexbugların.  İncelemek için tıkk www.hexbug.com

Benim o kadar bütçe ayırmam mümkün değil üstelik her an kaybolup kırılabilecek bir oyuncak için fazla maliyetli geldi. Bu sebeple çakma falan ama yaptığım alışverişten ben gayet memnun kaldım. Hem merakımı giderdim, rahatladım =).

Sizde en basit modelinden almak istiyorsanız benim satıcadan almanızı öneririm ama ben bir garanti vermiyorum yani, sonra postam kayboldu, benimki bozuk çıktı derseniz karışmam =) Bende risk alarak bu işe giriştim.

Pili ne kadar dayanıyor dediğinizi duyar gibiyim. İçinde üç tane minik saat pillerinden var. 1dk çalışıp durduğu için bence uzun süre dayanır. Bittiği zaman buraya yazarım ..

http://www.youtube.com/watch?v=WAsGCJmX_w4

Yalnız aşağıda izleyeceğiniz hexbug çon enteresan örümcek gibi, tüylerim diken diken olmadı değil, bak buna sağlam bir bütçe ayrılabilir işte !!

http://www.youtube.com/watch?v=3-BnJPgviNE







2 yorum:

  1. Her türlü zeminde gidiyor mu yoksa sadece halısız yüzeylerde mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. halısız yüzeylerde rahat gidiyor, halıda sıkıntı olur bence bizim evde halı olmadığından az önce denemek için koltuğa koydum gitmedi, ama tabi bir kutu içinde yada derin bir yüzeyde çalıştırmak en mantıklısı, kayıp olanı hala bulamadım, mavinin de pilleri zayıfladı sanki şimdiden

      Sil

Popüler Yayınlar

Sayfalar