DENEDİĞİM ÜRÜNLER

20 Ocak 2015 Salı

Cats Pearls Kedi Kumu



En son blogda yorumladığım kum Sanicat Oxygen'di yanlış hatırlamıyorsam. Ondan sonra biraz da diğer kumları deneyelim iyi mi kötü mü kendimiz karar verelim dedim.Uygun fiyatı ve hakkındaki olumlu yorumlar sebebi ile CatsPearls marka kum almaya karar verdim.

Sanicat' ten sonra bana oldukça tozlu geldi. Yani %99 tozsuz diyor ama ilk kullanmaya başladığımız gün tıkanır gibi oldum ki kumu dökeli 2-3 saati geçmişti. ama o kum taneleri havada asılı kalarak ciğerlerimize hücum etmeye devam ediyorlar malesef. Hele de bizim gibi sizin evdede kum kabı salondaysa bu durum kaçınılmaz. Onun dışında Sanicat'e göre daha çabuk koku yapmaya başladı diyebilirim. Henüz iki hafta oldu ama kum çok kötü kokmaya başladı.

Bir de malesef kutunun dışına çok fazla taşıyor. Neredeyse her gün salonun yerlerine süpürge tutmak zorunda kaldım. Patilerinin altına feci şekilde yapışıyor. Bu sebeple ben çok sevemedim Cat's Pearls'ü kendi adıma çok tavsiye edemeyeceğim. Ama tabi şunu söylemek lazım topaklanması Sanicat'e göre daha iyiydi. Ama işte topaklanması iyi olunca sanırım taneler küçülüyor. Kum taneleri küçüldükçe toz artıyor. Yani bu ikisinin arası bulunabilir mi bilmiyorum.

En son merakıma yenilerek Everclean kedi kumu kaldım. Onu da denedikten sonra listemde  Mırmır ve Alice var. Bakalım aradığım özellikte bir kum bulabilecekmiyim...


 Sanicat Oxygen Power yazısı için tık 

3 yorum:

  1. Merhabalar,
    Ben evime yaklaşık bir yıl önce yetişkin bir sokak kedisi aldım. Bir ürünü araştırırken sizin bloga denk geldim geçenlerde. Severek takip ediyorum açıkçası.
    :)
    Kumla ilgili yazıyı görünce de kendi tecrübemi paylaşayım istedim. Ben ilk başta silica kum denemiştim ama ilk pakette nefret ettim. Ondan sonra 1 yıl kadar Mırmır kullandım ve açıkçası çok memnundum. Bana kalsa değiştirmezdim de.
    Bir iki ay önce ise güvendiğim bir petshopun önerisiyle Sally Corn Cob Litter %100 Organik Mısır Koçanı Kedi Kumu aldım. Beğeneceğimi düşünmüyordum ama bayıldım açıkçası, koku da yapmadı düşündüğüm gibi. Hem doğal hem de ezilip ayağınıza yapışmıyor. Kedim de beğendi diye düşünüyorum.
    Eğer bir yerde denk gelirseniz alıp denemenizi öneririm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumlarınız için çok teşekkürler, bende sokak kedisi sahiplenen insanları duydukça çok mutlu oluyorum :)
      Mırmır çok tavsiye edilen bir kum gerçekten, aslında daha önce bir paket almıştım ama sanicatle karışık kullandığım için tam anlayamamıştım, tekrar alıp deneyeceğim tekrar mutlaka.

      Benim de aklımdaydı doğal kumlardan denemek ama çok koku yaptıkları ile ilgili bir kaç kötü yorum duyunca vazgeçmiştim. Bu Sally 'i de deneme listeme ekleyeyim o halde. Doğal olması benim açımdan zaten tercih sebebi. Bizim tuvalet kabı salonda durduğu için kumun kalitesine çok dikkat etmem gerekiyor. Kumların tozları hem Miskin'e hem bize zararlı, dediğiniz gibi kabın dışına çıkan kumlar ne kadar süpürsemde ayak altında ezilip tüm eve yayılıyor. Öneri için tekrar teşekkürler =) miyavlama için de bir öneriniz varsa duymayı çok isterim, bilmiyorum tabi belki siz öyle bir problem yaşamamış olabilirsiniz..

      Sil
  2. Neyse öyle bi sorunum olmadı. :)
    Yetişkin kedi olunca öyle bir sorun olmuyor sanırım. Bir de benimki biraz şiddet görmüş sokakta. Ben çenesine tekme yediğini gördükten sonra ameliyat ettirip öyle almıştım eve. Ondan önce sokakta bakıyordum.
    Gereğinden fazla sakin bir kedi o yüzden. Arada bir şikayet ya da karşılama amaçlı miyavlarsa sesini duyuyoruz. Bir de veterinerde tıslıyor o kadar.
    :)

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar

Sayfalar