DENEDİĞİM ÜRÜNLER

16 Ocak 2015 Cuma

Kediler için iyi bir mama ödülü


Geçtiğimiz hafta zooplus'ta haftasonu fırsatı ücretsiz "profine chicken sandwich" ödül mamasıydı. Miskin'in kumu bittiği için bende kaçırmadım ve hemen siparişimi verdim. Evdeki baby tabs, kittie mix ve yine daha önce sepete bedava olarak gelen gimpet sütlü fareler duruyordu. Bu ödülü de 3-4 ay sonra  açar kullanırım diye düşünüyordum ki geldikten sonra gördümki son kullanma tarihi Ocak 2015'miş.

Tabi duruma biraz gıcık oldum. Mecburen paketi açtım ve miskintoşa bir tane verdim. Açıkçası verirken hiç ümitli değildim, çok beğeneceğini düşünmüyordum ama resmen çılgına döndü.

Şu ana kadar vermiş olduğum ödüller arasında açık ara en çok bunu beğendi diyebilirim. Bir daha bir daha diye dönüp durdu etrafımda. Miskin bu kadar istekli olunca bende bu mamayı eğitim için kullanayım bari dedim. Önce oturmayı öğretmeye çalıştım. Otur diyerek poposunun üstüne oturacağı şekilde mamayı başının hafif yukarısına doğru tuttum. İlk başlarda çok başarılı olmadı ama 4-5 denemeden sonra mamayı almak için oturması gerektiğini kavramaya başladı. Sonra çak yapmayı öğretmeye çalıştım ama o konuda pek yol alamadık...Onun için biraz daha uğraşmam lazım.

Bu arada mama parçalarını tek bir seferde bütün olarak vermedim. Her bir sandiviçide 4 minik parçaya böldüm elimle ki daha çok numara çalışabilelim. Bir süre sonra canı sıkıldı, dikkati dağılmaya başladı zaten o noktada hemen bıraktık.

Son olarak şunu da söylemem gerekir ki paketin üzerinde yazdığına göre bu sandiviçler  %100 tavuk etinden yapılmış ve tamamen doğalmış. Bu açıdan da sevdim bu ödülü bizden geçer not aldı sizin de denemenizi öneririm!


Ürün İçeriği ile ilgili pakette yazılanlar aşağıdaki gbi..

Kediler için %100 doğal etten atıştırma.
Parlak tüyler için yağ asitleri içerir. Tamamlayıcı kedi maması.
Bileşimi: Tavuk eti, yağ asitleri.

Analitik Analiz
Ham Protein %50
Ham Yağ %2
Ham Kül %5
Ham Lif % 0.1
Nem %23





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Sayfalar