DENEDİĞİM ÜRÜNLER

29 Haziran 2014 Pazar

Kedi gelmeden önce yapılması gereken düzenlemeler 3 : kablolar

Merhaba,

"eşyaların sabitlenmesi", "pencere ve balkonlar" yazımdan sonra sıra geldi "kablolar" yazısına. En az diğer önlemler kadar hayati önem taşıyor bence. Çünkü en iyi ihtimalle çiğnenmiş ve kullanılamaz bir kablo ile baş başa kalırız, en kötü ise kediciğimiz ölür. Bu sebeple bu konu ile ilgili neler yapabilir onları araştırdım.




Bauhaus ve Koçtaş gibi yapı marketlerde bulabileceğimiz spiral kablo koruyucular bu konuda oldukça iş görebilir diye düşünüyorum. Aslında evcil hayvana karşı üretilen bir ürün değil. Daha çok kabloları bir arada tutmak, dağınıklığı ve tozu önlemeye yardımcı bir ürün olarak lanse ediliyor. Bence evcil hayvanlara karşı önlem ibaresi de eklense hiçte fena bir satış taktiği olmaz :).

Ben Bauhaustan yukarıda gördüğünüz ürünün çok benzerini aldım , 16 tl'ye. Bir tane aldım çünkü denemek istedim eğer istediğim gibi oluyorsa daha sonra tekrar alırım  diye düşündüm. Sonuç gayet başarılı. Bu şekilde paket almak yerine orada büyük makaraya sarılı şekilde metre ile satılanı vardı. Bir dahakine ondan alabilirim diye düşünüyorum. Çünkü zaten bu paket ile beraber montajını kolaylaştıran aşağıdaki resimde göreceğiniz ismini bilemiyorum yardımcı elemanıda geldi. Onun sayesinde spirali kolayca açtırarak kabloları sarabiliyorsunuz. Oelimde bulunuyorken metreyle almak daha hesaplı olacak.

Bu kabloyu sardıktan sonra kedi evimize geldiği zaman kedi uzaklaştırıcı sprey veya damlada alarak bir kaç gün üstüste bolca prizlerin olduğu bölgeye uygulamayı düşünüyorum. Belki bir ihtimal bir süre üzerini bantla da kaplayabilirim,

Benim son hazırlıklarım böyle , sizin kablolardan uzaklaştırmak için kullandığınız başka yöntemleriniz var mı ? Yada bu yöntemi deneyip te başarılı olan var mı ?

Sevgiler,




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Sayfalar