DENEDİĞİM ÜRÜNLER

11 Şubat 2015 Çarşamba

Acana Pasifica Kedi Maması



Merhabaaa,

Aslında uzun zamandır yazacaktım ancak son günlerde yoğun bir tempoda çalışıyorum bu sebeple bloğa fazla vakit ayıramadım.

Miskin için Royal Canin Kitten 36 kullandıktan sonra kedilibirhayat bloğunun sahibesi Meltem Hanım'ın yazılarında önermiş olduğu Acanayı denemeye karar vermiştim. Acana mamalarda yetişkin ve yavru ayrımı bulunmuyor. Tek tip mama tüm yaşlar için farklı miktarlarda öneriliyor.

Öncelikle mamayı kendi açımdan yorumlayayım. Mamanın kokusu gerçekten çok kötü. Kaba koyup bırakınca o kötü koku bütün salona yayılıyor ,o derece etkili yani. Royal Canin'in kokusu bana kötü gelmiyordu mesela hatta burnum alışmıştı ancak bu Acana'nın kokusuna alışılacak gibi değil. Tabi ben Pasifica için konuşuyorum tavuklusu veya kuzulusu farklı olabilir. Taneleri Royal Canin'den daha büyük yuvarlak ve yassı.



Miskin' in bayıldığını söyleyemem. Tabi burun kıvırmayıp yine aç kalmamak için yedi ama Royal Canin'i yediği kadar hevesli değildi. Ben özellikle tahılsız bir mama olması ve doğal koruyucular ile korunması sebebi ile merak etmiştim ama bir daha almayacağım sanırım. Zaten 2 kgluktu, biter bitmez yine Royal Canin 36 'ya dönüş yaptık. Aynı heves ve ağız şapırtısı ile yemeye devam ediyor :)

Bir sonraki mama denemem N&D olabilir diye düşünüyüorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Sayfalar