DENEDİĞİM ÜRÜNLER

11 Şubat 2015 Çarşamba

Son Durumlar

Aslında yazacak çok şey birikti ancak uzun süredir vakit bulup toparlayamıyorum. Geçen hafta Cumartesi veterinere gittik ve Miskin'i muayene ettiler. Veterinerin söylemesi ile Miskin artık erkek olmuş :). Kızgınlığa girmeye başlamış ve artık kısırlaştırma ameliyatı zamanı gelmiş. Hemen ameliyata alabiliriz dediler ancak ben istemedim. Çünkü benim planım Cuma sabahtan veterinere bırakıp cuma akşamı alıp hafta sonunda da yanında olmak. Sonuçta ameliyat atlatacak mümkün olduğunca uzun süre yanında olmam gerekir diye düşünüyorum. Ancak Cuma günü iş sebebi ile yurtdışına gidiyorum ancak Pazartesi dönebileceğim. Bu sebeple ameliyatını da bu cuma değil bir sonraki cumaya planladık. Umarım her şey yolunda gider ...

Son günlerde bir hafta öncesine göre daha iyi olduğunu söyleyebilirim. Artık geceleri o kadar fazla miyavlamıyor, sabahları da çok erken uyandırmıyor. Tabi yine deliksiz uyumak mümkün değil ama ameliyattan sonra artık bir düzene girer diye umuyoruz. Bu arada tuvalet kabı çok kötü kokuyor. Hatta bugün sanırım patilerine de idrar değmiş kendide biraz kokuyordu. Hemen ıslak mendille şöyle bir sildim. Koltukların örtüsünü de yıkatacağım. Tuvaletinin kumunu da kısırlaştırmadan sonra tamamını atıp değiştirmeyi düşünüyorum. Eski kokular çağrışım yapmasın =)

Bu arada Dr Clauders'ın Relax and Fit macunu ulaştı. Hergün 1-2 cm yediriyorum. Belki de bu hafif sakinleşmesinde macunun da etkisi olabilir diye düşünüyorum. Veterinerime macunu sordum ama o bana Gimpet ürünlerini önerdi. Yatıştırıcı etkisi olduğu hakkında sanırım bilgisi yoktu sonuçta gimpetin muadil bir macunu yok. Bu açıdan kafamda soru işareti oldu. Yani veterinerimiz fiziksel muayene ve tedaviler konusunda çok iyi ancak psikolojik sorunlarda malesef yardımı dokunmuyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Sayfalar