DENEDİĞİM ÜRÜNLER

12 Şubat 2015 Perşembe

Maşallah dediğim kırk gün yaşamıyor

Yahu daha dün her şey normale dönüyor diye bir yazı yazdım, dün gece Miskin yazımı okumuş olacakki şuna bir ders vereyim dedi. Gece 3'ten sabah 7 'ye bir kedi hiç yorulmadan nasıl miyavlar biri bana anlatsın bunu :(. Mıy mıy mıy kapıyı açınca Mırak. Canı sıkılıyor anlıyorum ama nasıl yorulmuyor ve bu kadar enerjik. Yani akşam aşırı efor sarfetmedik yormak için ama uyutmamıştıkta. Canı sıkılıyor arkadaş istiyor anlıyorum onu ama şu an elimden bir şey gelmez.

İkinci kediyi ciddi ciddi düşünüyorum. Çünkü benim enerjim Miskin'i yormaya yetmiyor bunu anladım. Yetmesi için bütün gece benimde ordan oraya koşturup durmam lazım. Bu sefer bende hal kalmıyor saat 10:00 olunca uykum geliyor. Şu kısırlaştırma ameliyatını bir atlatalım bu konu üzerine eğileceğim. Hem bütün gün evde yalnız başına da kalmamış olur. İşte kafama takılan ikinci kedinin masraf kısmı oluyor. Miskin'in aşıları maması kumu derken baya bir harcama yaptığımı farkettim. Harcayacağım tabi gocunduğumdan değil ama ikinci için de aynı harcamaları yapacak gücümüz var mı onu bilmiyorum işte ...


2 yorum:

  1. merhaba kedimi beklerken, size mail attım ama hata mesajı verdi..
    ulaşabileceğim bir platform varmı ; beyazgolge olarak da tanıyabilirsiniz...
    hem farklı tavsiyelerimi paylaşabileceğim hemde sizden fikir almak istediğim bir konu hakkında size ulaşmak istiyorum...
    sevgiler..
    buarada blog açtım-patigunlugum ancak yoğunluk ve acemilik sebebiyle fazla zaman ayıramıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba, mail adresim kedimibeklerken@gmail.com , oraya mail atabilirsiniz, sanmıyorum ama eğer gelmezse buraya yeniden yorum bırakabilirsiniz. Mailinizin ekinde bir şey gönderiyorsanız ve dosya boyutu büyükse o yüzden de hata veriyor olabilir.

    Çok sevindim blog açtığınıza, evet ilk zamanlar öyle oluyor ama alıştıkça yazmak kolaylaşıyor , sakın vazgeçmeyin. Hemen ziyaretenize geliyorum :)

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar

Sayfalar