DENEDİĞİM ÜRÜNLER

4 Şubat 2015 Çarşamba

Uykusuz Geçen Bir Gecenin Ardından

Off dün çok kötüydü, neredeyse bütün gece ayaktaydım.
Miskin bu sefer hiç uyumama izin vermedi. Ben yatarken başladı miyavlamaya. Saat 3 buçuk civarında eşim uyandı. Bir bak çok miyavlıyor dedi mecbur kalktım.

Yastığı yorganı alıp salonda yatayım dedim ama enerji bombası gibi ordan oraya koşturdu azgın, içeri gidip miyavlamaya devam etti. En sonunda da üstüme saldırmaya ve ısırmaya başladı.

Bu arada sürekli kumuna gidip eşeleniyordu. Sanki takıntı yapmış gibi kazıyor, kazıyor ... uyku mahmuru kabızmı acaba diye düşündüm. Çünkü kumuna 5 dakikada bir gidiyor 30 sn eşip geri çıkıyordu. Tuvaletini yapamıyor diye düşündüm. Sığ bir fincan tabağına birazcık zeytin yağı döküp yalamasını sağladım. Sonra o sinir bozukluğu ile yatağıma geri döndüm. Sanırım 4 civarıydı. Sonra bir süre daha içeriden sesi geldi ama umursayamadım yorgunluktan sızdım.

Sabah her zamankinin aksine hiç sesi gelmiyordu. Hatta alarmım çaldı ondan sonra bile sesini duymadım. Koridora çıkınca ancak başını uzattı, gözler kısık ve mahmur bir şekilde. Ya gerçekten biraz kabızlık çekiyordu zeytinyağı rahatlattı, yada o kadar süre uyanık durmaktan oda yoruldu ve sızdı.

Veterineri aradım ve durumu anlattım. O daha çok kızgınlıktan olabileceğini söyledi. Kumu kazmasıda koku bıraktığı için olabilirmiş. Bu hafta sonu muayene için götürücez bakalım. Ben daha çok miyavlamasından ötürü dert yandım ama kabızlık için bir ilaç verdi. Almayı düşünmüyorum açıkçası zeytinyağı gibi doğal çözücü varken ne diye ilaç alayımki bana mantıklı gelmedi. Ben kendimde kabız olsam kayısı yerim, zeytinyağı içerim önce doğal yollardan çözmeye çalışırım. Zaten kabızmı ondan da emin değilimki...

Sağolsun yorumları ile bana yardımcı olmaya çalışan  "beyaz gölge" şu yazımın altına yaptığı yorumda  kendi kedisi için kullandığı Dr Clauders Relax and Fit isimli bir macundan bahsetmişti. Can havli ile araştırıp Hepsi Burada'dan sipariş ettim. Aslında yakındaki bir petshopu arayarak bugün almak istedim ama 45 TL gibi bir fiyat söylediler. Hepsi Burada'da 30 TL 'ydi. Boşuna fazla para vereceğime 1 gün daha bekleyeyim internetten alayım dedim. Gelsin de bir deneyelim bakalım. İşlerimin yoğunluğu sebebi ile en erken 2 hafta sonra ameliyatını yapabiliriz. En azından bu iki haftayı daha kolay geçirmemizi sağlarsa ne ala...

Az önce de oyalanması için aluminyum folyoyu iyice sıkarak top yaptım. Aslında yutma ihtimali olabileceği için daha önce yapmak istememiştim ancak iyice sıkıp sertleştirdim. Parçalayabileceğini sanmıyorum. On dakikadır güzel güzel oynuyor. Evde aldığım başka toplarda var ama onların yüzüne bakmıyor artık sıkıldı.

Bu arada ben eve geldikten sonra Miskin  tuvalete girdi. Yine psikopat gibi kazdı kazdı, bende bir kontrol edeyim diye o çıktıktan sonra kutuyu açtım. Böyle bir koku olamaz, resmen miğdem bulandı. Daha önce de benzer koku duymuştum ama bu seferki öğürttü desem yeri. Galiba koku bırakma olayına girdi ve çok şükür şimdilik bu durum kendi tuvaleti ile sınırlı. Yani kaka kokusuda olabilir sonuçta pis bir koku ama bu seferki gerçekten leş =D Hemen tuvaletini temizledim ve evi havalandırdım şu an içerisinin kokusu normale döndü.

Bu cumartesiyi iple çekiyorum bakalım muayeneden ne çıkacak...

















2 yorum:

  1. merhabalar :)
    umarım macundan güzel sonuçlar alırsınız..taramayı denediniz mi? birde ben pes ettiğim noktada dediğim gibi elektrik süpürgesini devreye sokuyorum..ama artık gerek kalmadı bu arada kedi tüneliyle oynamaya bayılıyorlar..pet shoplarda 65-70 liraya satılan tünelleri görünce kendimce evde yapabileceğim çözümler ararken cumartesi pazarında oyuncak ya da kirlileri koyabileceğimiz boru şeklinde bu silindir çantaları gördüm..petshopta satılan içine girdiğinde fışır fışır ses çıkaran kumaştandı ve 7 liraya satın aldım..resim yükleme durumum yok sanırım burada ama bende bu kendimce geliştirdiğim ve sonuç aldığım her türlü konuda birşeyler yazsam mi diye düşünüyorum..bilgi paylaştıkça çoğalıyor..birsürü resimler örneklemeler yapabilirim :) tünelin içine yuvarladığım topla bayadır bir oynuyor :) tabii birde her kedi farklı karakter taşıyor o alimunyum folyoyu denedim mesela bizimkisi yüzüne bakmadı..en favorisi pinpon topları, tüneli ve fareli oltası..hmm tabii lazer de vazgeçilmezi...
    en kısa zamanda normale dönmesi dileğiyle..ne yaşadığınızı anlıyorum ve sabır diliyorum çok çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet macundan umutluyum :) Kafamdaki tek soru işareti o macunu kaç gün üst üste kullanabileceğim. Bu gibi detaylar yazıyormu ambalajında?

      Macun işe yaramazsa tarama olayına gireceğim. Normalde 3-4 günde bir tariyorum aslında ama yağsız.

      Evet o dediğiniz çamaşırlıklar çok mantıklı. Bende o pahalı kedi tünellerini görünce aklıma gelmişti. Hafta sonu pinpon ve bulabilirsem tünel işini deneyeceğim mutlaka bakalım neler yapacak cingöz. Son zamanlarda çok çabuk sıkılmaya başladı oyuncaklardan ne yapsam çabuk modası geçiyor :)

      Dediğiniz gibi kesinlikle her kedinin zevk aldığı oyuncak farklı oluyor. Deneye deneye öğreniyor insan.

      Paylaşın tabi ne güzel olur. Hatta siz ilk yorum yaptığınızda hemen sayfanıza baktım acaba yazılar var mı diye :)) Kediler ile ilgili blogları okumaya bayılıyorum. Ne kadar çok o kadar iyi !

      Google hesabınızı da blogger gibi kullanabiliyorsunuz bildiğim kadarıyla. Fotoğraflar ve yazılar paylaşabiliyorsunuz. Olmadı bir blog hesabı açarsınız kullanması çok zor değil.

      İyi dilekleriniz için çok teşekkürler, dün gece o kadar çok oynattıkki sabah 07:30'a kadar sesi çıkmadı. Ama onu oynatırken bende bittim o ayrı mesele =)

      Sil

Popüler Yayınlar

Sayfalar