DENEDİĞİM ÜRÜNLER

3 Şubat 2015 Salı

Kedim Misafirlere Saldırıyor Diyorsanız

Bu yazıyı mutlaka okuyun, belki bir faydası olur.

Geçen hafta sonu çok sevdiğimiz arkadaşlarımız bize yatılı misafirliğe geldiler. Miskintoş kısa süreli misafirlikleri bir iki kez tecrübe etmişti ama daha önce kimse bu kadar uzun kalmamıştı bizde. İlk eve geldiklerinde her şey güzeldi. Tabi doğal olarak ilk anda miskin biraz ürktü ama hemen koklamaya geldi sürtünmeye başladı. Alışsın diye arkadaşımın elinden ödül mama yedirdik. İlk gece gayet güzeldi. Ertesi gün gündüz saatleri zaten evde değildik alışverişe çıkmıştık. Akşam yemeğimizi yedik salonda oturuyoruz. Miskin durup durup kız arkadaşımızın üzerine aniden zıplamak süreti ile ufak çaplı gerilla saldırılar düzenlemeye başladı. Saldırılar arttıkça bizde endişelendik. Bazen saldırmıyor sevdirmeye diye geliyor sakince kucağına yatıp bacağına kafasını koyar gibi yaparak, geçiriyor dişlerini kızın bacağına.

Aşağıdaki fotoğraf tam saldırı anına ait. Aslında niyetim huzurlu bir fotoğraf çekmekti ama benim çek tuşuna bastığım o bir saniye için de çok şey değişmiş. Kucağa yatan miskin kucağı yiyen Miskin'e dönüşmüş, bu fotoğrafta adeta kanıtı olmuş. Tabi o an acil müdahele edince fotoğrafı çektiğimi bile farketmemişim olaydan bir gün sonra tesadüfen gördüm ve çok güldüm itiraf ediyorum =D.




















 Tabi saldırılar tehlikeli olmaya başlayınca bende su fısfısını arkadaşıma verdim, en azından miskin fısfısı elinde görürse saldırmaktan vazgeçer diye düşündüm. Ama vazgeçmedi.. En ufak dikkatsizliği fırsata çevirmeye başladı. Bende biraz yorulsun ve kafası dağılsın diye bu defa onunla oyun oynamaya başladım. Arkadaşımda bizi telefonun kamerası ile çekmeye başladı. Ne olduysa o yaklaşınca oldu. Miskin adeta çıldırdı. Kabara kabara üç kat oldu başladı üstümüze yürümeye. Kızcağızı bir kaşık suda boğacak engel olmasak :)) Tuvalete gidiyor mesela hemen bizimkide arkasından kabara kabara gidip tuvaletin kapısında kabarık bir şekilde bekliyor. Çıkta senin bir boy ölçünü alayım gibilerinden.;)) Öyle bir kızmış ki zaman geçsede unutmuyor ...

Bu böyle olmaz tabi, acil bir çözüm bulmak lazım ama ne. Jacksonı düşünmeye başladım, önerileri hatırlamaya çalıştım, ve kafama en çok yatan görmezden gelme oldu. O gece bu olaylardan sonra yattık. Yatmadan önce özellikle arkadaşıma miskini artık görmezden gelmesini göz teması kurmamasını o yokmuş gibi davranmasını söyledim. Spreyi ortadan kaldırdık stres sebeplerinden biri olabileceğini düşündük. Birde arkadaşım bizim salondaki L koltuğun ortasına oturuyordu saldırılar olduğunda ikili olan daha ufak koltuğa geçmesini söyledim. Çünkü miskin genelde L koltuğun üzerine daha çok çıkar.

Ertesi gün sabah gayet iyiydi. Görmezden gelmek gerçekten işe yaradı. Aynı günün gecesi de hiç bir şekilde saldırı olmadı. Sanki dünkü kedi başka bir kedi, bugünki kedi başka ...sonradan düşününce arkadaşımın miskine olan ilgisinin miskin tarafından yanlış anlaşıldığını düşündüm. Yani kızcağız onu sevgiden takip edip bakarken ve ilgi gösterirken belki de o onu tehdit olarak algılıyordu. Bir kaynakta kedilerin avcı psikolojisinde oldukları kadar aynı zamanda av olduklarını bu sebeple adeta bu konuda havadan nem kaptıklarını okumuştum. Bizimki de demekki avlanıcam diye korktu ve saldırganlaştı diye düşünüyorum.

Neyseki biz bu seferlik problemi çözdük ve sınavdan geçer not aldık :)
Bu şapşirik hafif psikopat miskini çok seviyorum ben ya ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Sayfalar