DENEDİĞİM ÜRÜNLER

20 Eylül 2014 Cumartesi

Boşalan dolaplar, hafifleyen yürekler

Son günlerde malesef yazı yazmaya fazla vakit ayıramıyorum. Aslında hazırlayıp yarım bıraktığım bir sürü taslak yazım var ama son dokunuşları bir türlü yapamadım. Kedimi hala hevesle bekliyorum. Bir yaz geçti artık sürenin sonuna geldik. Bu kadar heyecan beklerken malesef sürede ufak uzamalar olmak durumunda kaldı. Bayramdan sonraki haftasonu Antalya'da eşli bir iş yeri etkinliği peyda oldu. Ondan bir hafta sonra ise yakın bir arkadaşımızın Balıkesir'de düğünü var. Yani ekim ayının son haftası eğer şansım yolunda giderse kedime kavuşabileceğim. Ve bir süre etkinliksiz ve haftasonlarını evde geçireceğim ki birbirimize alışalım kaynaşalım. Bu arada bende mama, kedi kumu, oyuncağı vs gibi ıvır zıvırlarını araştırıyorum internetten. Onlarıda parça parça alayım diyorum nede olsa bir ay kaldı.



Kedi hedelerinin dışında geçtiğimiz hafta mutfak üzerinde çalıştım. Kullanmadığımız fazla eşyalarımızı tespit ederek kutulamak sureti ile hepsini depoya Balıkesir'e gitmek üzere gönderdim. Kullanılmayan sürahidir, boş kaptır, tepsidir, tabaktır , promosyon bardaklar vs hepsinden kurtuldum. Sonrada kalan eşyaları kullanım sıklığına göre mevcut dolaplara yeniden yerleştirdim.Tezgah üzerindeki bazı eşyaları dolap içlerine aldım. Bu süreç yaklaşık 4 akşamımı aldı. Ama kendimi yormadım, hafta içi olduğu için zaten yorgun oluyor insan , dinlene dinlene canım istedikçe uğraştım. Öyle içim rahatladıki...Hatta dolaplardan bir tanesinide kedinin maması ve eşyaları  için ayırdım. Eşyalar azaldığı için rahat rahat sığdılar. Boş yer bile kaldı ki mutfakta aman aman dolabımızda yok. Aynı uygulamayı önümüzdeki hafta giysi dolabım için yapmayı düşünüyorum. Zaten sık sık yaparım ama bir çok şeyi atmaya kıyamadığımdan geri koyarım, ama artık acımak yok ! Hafta sonu ise kanepe altlarını düzenleyeceğim. Oradada bir sürü ııvır zıvır duruyor. Herşeye hakim olup yerini bilmek çok güzel bir şey :).

Bu arada rızkıyla geliyor benim kedi çocuğum. Son yapılan yds sınavı sonucunda , sürpriz bir şekilde A kuru oldum ve çalıştığım kurum maaş tazminatı verdiği için bu demek oluyorki artık aylık aşı,mama kum masrafları dokunmayacak, hehehe. Onun için alışveriş yaparken biraz suçluluk duyuyordum abartmayayım diyordum ama artık içim rahat, ilk fırsatta o beğendiğim turmalama ağacını alacağım  :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Sayfalar