DENEDİĞİM ÜRÜNLER

13 Eylül 2014 Cumartesi

Geçen Hafta Ben ve Kedi Tuvaletinin Yeri

Merhaba,

Geçen hafta benim için oldukça yoğun geçti çünkü cuma gecesi işim gereği özel bir organizasyon gerçekleştirdik bu sebeple çok fazla kendime ve hobilerime vakit ayıramadım. Ama kısa bir özet geçeyim istedim. Önce bir önceki hafta sonundan başlayalım.Dikiş dikicem diye aşağıda gördüğünüz üzere bol bol dağıttım her yeri. Normalde bu masada yemek yeriz ama malzemelerim yayılı olduğu için mutfakta yemek yemeye başladık :)







Ne zamandır giymediğim bir kotum vardı. Bir güzel kestim  iyi oldu, kot şortum yoktu. Paça kısımlarına beyaz sade güpürlerden dikmeyi düşünüyorum, kıvırma payını tam hesap edemeyip biraz fazla kısa kesmişim :/ yada kıvırmadan bu şekilde giyicem.




Bu defa bikinilerimi koymak için bir torba diktim, nasıl? Bu torba dikim işine bir süre daha devam edeceğim sanırım, pek çok kişiye hediye etmeyi düşünüyorum böylelikle dikiş olayını pekiştirmiş olurum.


Arada bunaldıkça soda açtım attım içine limon dilimini ooohh!!Filamingolarda bu esnada dans ettiler




Mudo indiriminden dayanamadım aşağıdaki şirin kahvaltı tabağından 2 tane aldım. Aslında son günlerde az eşya ile yaşama kararı aldık. Bu sebeple mutfak eşyaları ve nevresim setleri, giysilerimi sistematik olarak elden geçirip ihtiyacım olmayan eşyaları elden çıkarıyorum ve alışverişlerde kendimi frenliyorum. Bundan sonra stokçuluğa son, dolaplar boşalacak. Ancak bizimle beraber kalan eşyalar gerçekten sevdiğimiz ve zevk alarak kullandığımız eşyalar olmalı. Ben evlenirken hiç öyle tabak takımları vs almamıştım zaten kendi evimde yaşıyordum ve hali hazırda annemin evden gönderdiği fazlalık tabakları kullanıyordum. Artık onları yavaş yavaş elden çıkarıyor ve zevkime göre ufak alımlar yapıyorum.




Sonunda kedi tuvaletimiz ve taşıma çantamız geldi. Kolileri çok büyüktü bende taşıma çantasını çıkarıp tuvaletin içine koyarak tek koli şeklinde eve taşımayı başardım.



Öncelikle aldığım her iki üründe tam beklediğim gibi çıktı. Hatta tuvalet beklediğimden büyüktü bile diyebilirim.



Tuvaletin altındaki sehpa 90x90 . Üst kapağın çıkarılıp takılması çok kolay. Ürün içeriğinde belirtilmediği halde yanında filtresini de göndermişler. Filtre dediği de bence bildiğimiz siyah ince sünger. Bu arada göreceğini üzere şefaf kapağın yan ve alt kısmında 1 cm lik boşluk var. Ben bir önceki postumda bahsettiğim üzere zaten boşluk olsun havalansın istediğim için önemsemiyorum ama önemseyenler olabilir.


Yukarıda gördüğünüz ise taşıma çantası. Üst ve alt sepeti altı noktadan plastik parçalar ile sabitliyorsunuz. Biz oldukça zorlandık ama sonra bir şekilde hepsini geçirmeyi başardık. Tuvalet kendi kutusunda geldi ancak sanırım taşıma çantası açıkta depolanıyordu. Bu sebeple bir hayli pisti. Montajlamadan önce sabunla yıkamam gerekti. Şimdi mis gibi. Tozlanmasınlar diye Tuvaleti ve taşıma kabını iç içe koyup kutulayıp depomuza indirdik.

Tabi indirmeden önce bir kaç yer denemesi yaptım. En uygunu aşağıdaki gibi olacak sanırım. Hemen sağ altta gördüğünüz tuvalet. ilerideki ise taşıma kabı. Alışması için bir süre onu ortalarda tutmayı düşünüyorum. İçine yumuşak bir minder hazırlıyorum. Belki orada yatar kimbilir. Hemen onun yanına ise amerikan servis vardı evde mama kaplarının altına koyarım diye düşündüm her ikis de yeşil biraz tesadüf oldu. Yine pek kullanmadığımız seramik kaplarımız var evde onlarıda artık mama kabı yapmayı düşünüyorum.




Evet buda tam ters açıdan bir görüntü. Sokak kapısı hemen beyaz dolabın yanı.



Dairemizin planı aşağıdaki  gibi,tabiki eşya yerleşimimiz bu şekilde değil. Çalışma odasında örneğin oradaki gibi yatak vs yok. Pembe nokta yemek alanını , maviler ise tuvalet için düşündüğüm yerleri temsil  ediyor. Pencere yanları daha iyi olur diye düşünüyorum ama salonda koltuk yanı sorun olur mu mesela? yada küçük odada eşim sigara vs içiyor tuvalet için bile olsa o odaya girip çıkmak kediyi rahatsız etmezmi ? Banyolar malesef tuvalet koymak için küçük kalıyor. Antreye koymayı düşünüyorum dediğim herkes, orası uygun olmayacaktır , koku yapacaktır diyor. Siz evinizde tam olarak nereye kokuyorsunuz bu tuvaleti ??











9 yorum:

  1. Balkonunuz güvenliyse, balkon kapısına kedi kapısı taktırıp balkona da koyabilirsin. Hem koku açısından hem temizlik açısından çok daha iyi olur. Ben önceden öyle yapıyordum. Artık klozet kullanıyoruz biliyorsun, öhöm öhöm. Övüneyim azcık :) Eğer balkon işi olmazsa -ki plandan balkon var mı yok mu onu bile anlamadım, evet cahalım - mama koyduğun yerle tuvalet karşılıklı olmasın bence. Küçük odadaki yer daha uygun gibi görünüyor. Ayrıca filtreyi sünger diyip küçümseme, kokuyu kesiyor cidden. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Balkonumuz malesef uzun ince ve açık bir balkon ve 15. katta yaşıyoruz yani kediyi gözetimsiz balkona çıkarma gibi bir ihtimalimiz yok :(. Evet üzüm akıllı bıdık öğrenmiş hemen. Bende tuvalete yapmayı öğretmeyi deneyeceğim ama bir süre büyümesi gerekecek muhtemelen. Küçük odaya koyma konusunu eşimle konuştum ama zamanının çoğunu o oda da geçirdiği ve kokarsa sıkıntı olacağı için döndük yine antreye. Belkide bu kadar ince düşünmemem lazım, denedikçe şekilleneceğini umuyorum artık..

    YanıtlaSil
  3. Pıtpıt için alafranga tuvaletimizi düzenledik,yine de çok kokuyordu:) şimdi balkonda balkon kapalı değil,havalar soğuyunca içeri almak gerek...en güzeline karar vermişsiniz,deneye,yanıla:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef br önceki yorumda belirttiğim sebepten balkon bizim için seçenek değil :( mecbur içeride bir çözüm bulacağız.
      Pıtpıtınızla ilgili son olan olaylara gerçekten çok üzüldüm,herkesin başına gelebilir. Sizin başınıza gelenleri okuyunca daha bir ay var ama bende iyi bir veteriner arayışına girdim şimdiden. Mutlu pıtpıt paylaşımlarınızın devamını bekliyorum..

      Sil
  4. Merhaba, blogunuz çok keyifli, kedileri beklemeye değer:)

    Ben de beklediğimi bilmeden bir kedi bekliyormuşum, 1 haftaya yeni bir eve taşınıyoruz, evi alalı bir sene oldu, taa o zaman evin planındaki balkona bir kedi resmi çizmişim, gerçek oldu, şimdi kedimiz de bizimle geliyor...

    Happy'den sevgiler, yavrukedibuldum.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir tesadüf olmuş :), çıkabileceği bir balkon olması çok avantajlı bir durum gerçekten , biz buraya taşınırken onu hiç hesaba katmamışım. Umarım uzun yıllar happyle adı gibi mutlu mesut yaşarsınız. Bende sürekli takip ediyorum sizi, kedileri ile yaşadıkları deneyimleri detaylı paylaşan o kadar az kişi var ki blog dünyasında, keşfettiğimden beri yeni yazı varmı diye hergün uğradığım bir yer oldu siteniz :))

      Sil
  5. Bizim evde balkon olmadığı için ben de antreye koydum tuvalet kutusunu, hatta bir ikea sehpasının altında duruyor, sehpanın üzerinde de minder var ki arada orada yatmayı seviyor kızlar. Koku konusu biraz da kum ve mamayla ilgili sanırım. Kumu her gün temizleyip belli aralıklarla da tamamen değiştirirsen pek sorun olacağını sanmıyorum. Kaliteli bir mama da kokuyu en aza indirger. Biz bir ara whiskas vermiştik kızlara, kokudan eve giremiyorduk neredeyse, artık hep proplan kullanıyoruz. Koku neredeyse yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sehpa olayı mantıklıymış bunu bende bir düşüneyim şimdilik sanicat marka kum kullanıyoruz mamasıda royal canin farkedilir bir koku olmadı neyseki sanki yaş mama yediği günler farkediliyor ama :))

      Sil

Popüler Yayınlar

Sayfalar