DENEDİĞİM ÜRÜNLER

24 Eylül 2014 Çarşamba

Meraklısına Kedi Bakmanın Masrafı

Bu yazımda sizlere biraz kedi için yapılan masraflardan bahsetmeye karar verdim. Evinde kedisi olanlar zaten biliyorlardır fakat benim gibi yeni başlayanlar için merak konusu olabilir diye düşündüm. Bu yazımı yeni ürünler aldıkça güncelleyerek ortalama bir yılda ne kadar harcama yapılıyor gerçekçi bir hesap çıkarmayı planlıyorum.

Harcama listemi ikiye böleceğim, bir tanesi "olmazsa olmazlar", bir tanesi "olursa iyi olurlar". Böylece minimum  harcama yapılması gereken tutarları da görmüş olacağız. Bu listeyi ihtiyaç duyulan malzemeler olarakta düşünebilirsiniz. Ben harcamalarımı yaparken ne fazla lükse, nede fazla ucuza kaçanlardanım, yani orta halli bir tüketiciyim diyebilirim, yoksa aşağıda çıkacak bütçeden elbette çok daha azına yada çoğuna kedi bakılabilir.

OLMAZSA OLMAZLAR:

Kedi Tuvaleti : Savic Nestor Kapalı Kedi Tuvaleti (42 TL)-kargo ücreti 7 TL


Kedi Kumu: Sanicat Oxygen Dezenfektan Kedi Kumu 10L (21 TL)


Kum Küreği : Karlie Marka (3.5 TL)


Mama ve Su Kabı : Şimdilik evdeki seramik kapları kullanacağım..
Kedi Maması : Royal Canin Baby 34 -800gr (17 TL) (20 gün yeteceğini düşünüyorum)


Taşıma Çantası : Moderna RoadRunner 1 (30 TL)-kargo ücreti 7 TL


Tırmalama: Henüz karar veremedim
Veteriner İlk Muayenesi : Gidince göreceğiz


OLURSA İYİ OLURLAR:

Kedi Yaş Mama : 

  • Britcare Kitten 1 Konserve (3.2 TL)-denemek için bir tane aldım serverse çoklu alımlarda biraz daha uygun fiyata geliyor.


Ödüller:
  • Gimpet Baby Tabs -(10.65 TL) bir takım eğitimler vermek istediğim için aldım.

  • Beaphar Kitties -(6 TL ) Kedimi şımartacağımı söylemişmiydim ! :()

Temizlik Ürünleri :
  • Şampuan : Zorunlu haller dışında yıkamayacağım ama göz yakmayan bebe şampuanı almayı düşünüyorum  küçük boy tedbiren, muhtemelen dalin
  • Mendil: Patimisil (1+1 adet ) (5.2 TL )


  • Kedi Kumu Poşeti : Eastland Large 12 adet (9.5 TL) Bu poşeti tuvaletin alt kabına geçiriyoruz ve kumu bunun üzerine döküyoruz, kum tamamen değişeceği zaman bu poşeti çıkarıp atıveriyoruz -( teknik olarak tabi, pratikte nasıl olacak göreceğiz )


Oyuncak :

Evdeki kağıt, karton kurdeleden de gayet güzel oyuncaklar yapabiliriz ama çok pahalı olmadığı için bir kaç tane hazır alayım dedim.

  • Flamingo Zilli plastik oyuncak 2'li (3 TL )


  • Eastland Minik Sesli Fare 2'li (6 TL)




Yukarıdakileri toplarsak şuan için 170 TL para harcamış gözüküyorum. Bu tabloda tek eksiğim veteriner masrafı ve tırmalama tahtası veya ağacı. Onlarıda edindiğim zaman ilk etapta yapılması gereken masraflar ortaya çıkmış olacak.

Bu yazımı her ay güncelleyerek uygun fiyata bulduğum ürünleri sizlerle paylaşmaya devam edeceğim. 

Sevgiler,








2 yorum:

  1. sevgili kedimi beklerken; tuvalet kabı arayışındayım, nestor kapalı tuvaletten memnunmusun? yıkadığında tabanında çizikler var mı? plastiği iyi mi merak ediyorum...onun dışındaki önerilere de açığım :) sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ben yıkarken ikeanın bulaşık fırçası ile yıkadığım için evet çizilmeler oluyor tabanında, çünkü fırça kılları sert geliyor. Ama genel anlamda soruyorsanız memnunum diyebilirim şu an için hiç bir yerinde kırılma deforme yok. Yalnız Miskintoşum büyük bir kediş olduğu için hagenin jumbo boyunu alsaymışım daha iyi olabilirmiş diye düşünüyorum.

      Sil

Popüler Yayınlar

Sayfalar